Ja dus ik had men software terug laten plaatsen, omdat die weg was! (Turbo stuk) En nu heb ik dus gesputter als ik volgas in 4e,5e,vooral in 6e doorga!
Kheb er dus even voor gebeld en met die works bougie's zou het dus opgelost zijn!
Ik heb die bougie's daarstrak even bekeken maar je hebt daar een speciale dop voor nodig die ik dus niet heb.
Morgen even naar de winkel rijden ofwel bij bmw laten plaatsen, en ik zal iets laten weten als het dan weg is!
Een bougiesleutel is bij diverse autohandels te koop . Ik zag er bijvoorbeeld ook een liggen toen ik zaterdag bij de Praxis was.
Het is goedkoper om de sleutel te kopen dan het door de BMW-monteur te laten doen.
Het monteren van een dumpvalve kan met zich meebrengen dat er een lekkage in luchtslang is ontstaan doordat de slangen niet goed zijn aangesloten.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
ik heb ook af en toe last van gestotter met een nieuwe dumpvalve en er zijn ook mensen zonder dumpvalve die last hebben van stotteren met beektuning en idd altijd in hogere versnelling en lage toeren,daarvoor ga ik morgen ook naar beek
Je hebt een momensleutel nodig om de bougies terug te plaatsen.
Zelf til ik niet zo zwaar aan al die Nm's waarmee bouten vastgedraaid moeten worden maar bij bougies is het wel belangrijk omdat deze heet worden en in een aluminium kop zitten. Te slap en ze trillen los, te strak en de schroefdraad kan beschadigd raken en de bougies kunnen er uit knallen.