Mart's R56 Cooper D LiB - JCW aeropakket / wielen terug!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

12 sep 2010, 12:46

staat erg chique en volgende mod die scuttles vervangen vind ik een top idee 8)
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 sep 2010, 21:36

mooie plaatjes. En goed luisteren doet volgen.. succes met uitzoeken van de juiste scuttles.
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Ri
Rini

12 sep 2010, 22:17

Dikke wielen kerel.
Staan echt goed onder je ride 8)
KW streetcomfort zit er bij onder, en dat is echt super. 0,0% comfortverlies!!!
Alleen weet even niet zeker of dit er ook voor de MINI is :?
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

13 sep 2010, 09:16

Dik dik dik, erg mooie wielen ook! (8
Samsara
Mod virus alert!
Mod virus alert!

13 sep 2010, 20:42

Ragnar schreef:mooie plaatjes. En goed luisteren doet volgen.. succes met uitzoeken van de juiste scuttles.
Jij bedoelt natuurlijk de iets goedkopere alternatieven (ook JCW scutles, maar niet die van het Ann. package), waar je het op de meet over had?... Ben alleen, gezien de zwarte grill met chromen omlijsting aan de voorzijde van mijn MINI zeer gescharmeerd van de scutles die dezelfde lijn volgen... en dat zijn helaas de duurste begreep ik van jou.

Aan de andere kant.... beter 20 E meer uitgeven aan degene die je wilt, dan 70 E uitgeven aan dat wat je zelf 'second best' vindt... Ik vind het vaak moeilijk zat om volgens die regel te leven (kost namelijk extra geld :) ), maar het is wel altijd 'money well spent' daardoor. :mrgreen:

We zullen zien waar ik op uit kom. Moet derhalve wel eerlijk bekennen dat ik de alternatieven niet eens heeeeeel goed bekeken heb. Weet wel dat ze veel meer chroom zijn, eigenlijk bijna helemaal dacht ik.

Cheers for now :wink:
Samsara
Mod virus alert!
Mod virus alert!

13 sep 2010, 20:47

rini.oome schreef:Dikke wielen kerel.
Thnx rini.oome! 8) Tja dat is wel het uitzoeken waard dan. Heb jij die van jou er zelf onder laten zetten? Zo ja, wat was jij kwijt daarvoor? Zo'n schroefset die zowel hoogte als hardheid instelbaar is kost gauw iets van € 1.000,- begreep ik van Deniz. Als zo'n street comfort set hetzelfde effect heeft en betaalbaarder is (betwijfel het) kan het t.z.t. een goed idee zijn.

Ciou, Mart
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 sep 2010, 21:30

Samsara schreef:
Ragnar schreef:mooie plaatjes. En goed luisteren doet volgen.. succes met uitzoeken van de juiste scuttles.
Jij bedoelt natuurlijk de iets goedkopere alternatieven (ook JCW scutles, maar niet die van het Ann. package), waar je het op de meet over had?... Ben alleen, gezien de zwarte grill met chromen omlijsting aan de voorzijde van mijn MINI zeer gescharmeerd van de scutles die dezelfde lijn volgen... en dat zijn helaas de duurste begreep ik van jou.

Aan de andere kant.... beter 20 E meer uitgeven aan degene die je wilt, dan 70 E uitgeven aan dat wat je zelf 'second best' vindt... Ik vind het vaak moeilijk zat om volgens die regel te leven (kost namelijk extra geld :) ), maar het is wel altijd 'money well spent' daardoor. :mrgreen:

We zullen zien waar ik op uit kom. Moet derhalve wel eerlijk bekennen dat ik de alternatieven niet eens heeeeeel goed bekeken heb. Weet wel dat ze veel meer chroom zijn, eigenlijk bijna helemaal dacht ik.

Cheers for now :wink:
Je kan chromen scuttles ook altijd nog zwart wrappen. Heb ik ook gedaan..

Afbeelding

Afbeelding

deze heb ik nu:

Afbeelding

Afbeelding
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Ri
Rini

13 sep 2010, 21:36

Samsara schreef:
rini.oome schreef:Dikke wielen kerel.
Thnx rini.oome! 8) Tja dat is wel het uitzoeken waard dan. Heb jij die van jou er zelf onder laten zetten? Zo ja, wat was jij kwijt daarvoor? Zo'n schroefset die zowel hoogte als hardheid instelbaar is kost gauw iets van € 1.000,- begreep ik van Deniz. Als zo'n street comfort set hetzelfde effect heeft en betaalbaarder is (betwijfel het) kan het t.z.t. een goed idee zijn.

Ciou, Mart
Streetcomfort is vergelijkbaar qua prijs als KW variant 1 (RVS). Heb het bij Beek gekocht en laten monteren.
Zie alleen net dat de streetcomfort er niet is voor de MINI :?
Je kan ook bij Coendek eens informeren voor een schroefset van "merwede springs". Ida heeft er volgens mij zo'n setje onder zitten van Coen. Proefritje haalt je misschien wel over.

Grtz Rini
Samsara
Mod virus alert!
Mod virus alert!

13 sep 2010, 21:55

@ Mush... Wat heb je met die eerste set gedaan dan? verkopen misschien? :mrgreen: Toch zijn die tweede inderdaad ook dik hoor hey!!

@ rini.oome Hmmm kay... Jammer dat street comfort er niet is voor de MINI,... zal eens informeren bij Ida (is Blont-007 toch?) wat haar mening is over die veertjes.
Laatst gewijzigd door Samsara op 13 sep 2010, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Samsara
Mod virus alert!
Mod virus alert!

13 sep 2010, 21:56

P.S. Mush... kunnen mijn spiegels dat ook? :shock: of is dat elektrisch inklapbaar?
Quinten
Be Mini
Be Mini

13 sep 2010, 22:11

ziet er goed uit man!
was leu om te kijken hoe je stond te sjore op de foodstrip :P
en hij is al een stuk gezakt hoor! maar lager kan altijd.

gr Quinten
Marcel Always Open
Cabrio-King

13 sep 2010, 22:56

Dat kunnen alle spiegels.
Handig als je aan de straat parkeert en bang bent een spiegel te verliezen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 sep 2010, 23:04

Wielen doen die auto echt goed! Goed bezig ;)
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 sep 2010, 13:47

Wat een supermooie velgen, passen perfect onder je wagen.

ps. van mij hoeft niet iedere Mini verlaagd te worden, zoals die van jou nu op de poten staat vind ik 'm zeer netjes.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 sep 2010, 15:38

heb dit even gemist, maar wat Ivo zegt... staat 'm lekker en je bent goed bezig !! :D

Terug naar “Show your ride”