Mart's R56 Cooper D LiB - JCW aeropakket / wielen terug!
- Samsara
- Mod virus alert!
Bericht
Aan de andere kant.... beter 20 E meer uitgeven aan degene die je wilt, dan 70 E uitgeven aan dat wat je zelf 'second best' vindt... Ik vind het vaak moeilijk zat om volgens die regel te leven (kost namelijk extra geld
), maar het is wel altijd 'money well spent' daardoor.
We zullen zien waar ik op uit kom. Moet derhalve wel eerlijk bekennen dat ik de alternatieven niet eens heeeeeel goed bekeken heb. Weet wel dat ze veel meer chroom zijn, eigenlijk bijna helemaal dacht ik.
Cheers for now
Jij bedoelt natuurlijk de iets goedkopere alternatieven (ook JCW scutles, maar niet die van het Ann. package), waar je het op de meet over had?... Ben alleen, gezien de zwarte grill met chromen omlijsting aan de voorzijde van mijn MINI zeer gescharmeerd van de scutles die dezelfde lijn volgen... en dat zijn helaas de duurste begreep ik van jou.Ragnar schreef:mooie plaatjes. En goed luisteren doet volgen.. succes met uitzoeken van de juiste scuttles.
Aan de andere kant.... beter 20 E meer uitgeven aan degene die je wilt, dan 70 E uitgeven aan dat wat je zelf 'second best' vindt... Ik vind het vaak moeilijk zat om volgens die regel te leven (kost namelijk extra geld

We zullen zien waar ik op uit kom. Moet derhalve wel eerlijk bekennen dat ik de alternatieven niet eens heeeeeel goed bekeken heb. Weet wel dat ze veel meer chroom zijn, eigenlijk bijna helemaal dacht ik.
Cheers for now

- Samsara
- Mod virus alert!
Bericht
Tja dat is wel het uitzoeken waard dan. Heb jij die van jou er zelf onder laten zetten? Zo ja, wat was jij kwijt daarvoor? Zo'n schroefset die zowel hoogte als hardheid instelbaar is kost gauw iets van € 1.000,- begreep ik van Deniz. Als zo'n street comfort set hetzelfde effect heeft en betaalbaarder is (betwijfel het) kan het t.z.t. een goed idee zijn.
Ciou, Mart
Thnx rini.oome!rini.oome schreef:Dikke wielen kerel.
Staan echt goed onder je ride![]()
KW streetcomfort zit er bij onder, en dat is echt super. 0,0% comfortverlies!!!
Alleen weet even niet zeker of dit er ook voor de MINI is

Ciou, Mart
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht

deze heb ik nu:

Je kan chromen scuttles ook altijd nog zwart wrappen. Heb ik ook gedaan..Samsara schreef:Jij bedoelt natuurlijk de iets goedkopere alternatieven (ook JCW scutles, maar niet die van het Ann. package), waar je het op de meet over had?... Ben alleen, gezien de zwarte grill met chromen omlijsting aan de voorzijde van mijn MINI zeer gescharmeerd van de scutles die dezelfde lijn volgen... en dat zijn helaas de duurste begreep ik van jou.Ragnar schreef:mooie plaatjes. En goed luisteren doet volgen.. succes met uitzoeken van de juiste scuttles.
Aan de andere kant.... beter 20 E meer uitgeven aan degene die je wilt, dan 70 E uitgeven aan dat wat je zelf 'second best' vindt... Ik vind het vaak moeilijk zat om volgens die regel te leven (kost namelijk extra geld), maar het is wel altijd 'money well spent' daardoor.
![]()
Cheers for now

deze heb ik nu:

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

-
Ri
Bericht
Zie alleen net dat de streetcomfort er niet is voor de MINI
Je kan ook bij Coendek eens informeren voor een schroefset van "merwede springs". Ida heeft er volgens mij zo'n setje onder zitten van Coen. Proefritje haalt je misschien wel over.
Grtz Rini
Streetcomfort is vergelijkbaar qua prijs als KW variant 1 (RVS). Heb het bij Beek gekocht en laten monteren.Samsara schreef:Thnx rini.oome!rini.oome schreef:Dikke wielen kerel.
Staan echt goed onder je ride![]()
KW streetcomfort zit er bij onder, en dat is echt super. 0,0% comfortverlies!!!
Alleen weet even niet zeker of dit er ook voor de MINI isTja dat is wel het uitzoeken waard dan. Heb jij die van jou er zelf onder laten zetten? Zo ja, wat was jij kwijt daarvoor? Zo'n schroefset die zowel hoogte als hardheid instelbaar is kost gauw iets van € 1.000,- begreep ik van Deniz. Als zo'n street comfort set hetzelfde effect heeft en betaalbaarder is (betwijfel het) kan het t.z.t. een goed idee zijn.
Ciou, Mart
Zie alleen net dat de streetcomfort er niet is voor de MINI

Je kan ook bij Coendek eens informeren voor een schroefset van "merwede springs". Ida heeft er volgens mij zo'n setje onder zitten van Coen. Proefritje haalt je misschien wel over.
Grtz Rini
- Samsara
- Mod virus alert!
Bericht
@ Mush... Wat heb je met die eerste set gedaan dan? verkopen misschien?
Toch zijn die tweede inderdaad ook dik hoor hey!!
@ rini.oome Hmmm kay... Jammer dat street comfort er niet is voor de MINI,... zal eens informeren bij Ida (is Blont-007 toch?) wat haar mening is over die veertjes.

@ rini.oome Hmmm kay... Jammer dat street comfort er niet is voor de MINI,... zal eens informeren bij Ida (is Blont-007 toch?) wat haar mening is over die veertjes.
Laatst gewijzigd door Samsara op 13 sep 2010, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Dat kunnen alle spiegels.
Handig als je aan de straat parkeert en bang bent een spiegel te verliezen.
Handig als je aan de straat parkeert en bang bent een spiegel te verliezen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors