Hoera ik heeft um!
iDD
Het grote iPhone topic!
- Kees en Annet
- Racende reporter
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Het is een iphone. Hij doet alles wat ie moet doen en 100x sneller en beter dan mijn 3G.
iDD
iDD
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Iemand een suggestie? Ik zit te denken op alle instellingen opnieuw in te stellen maar dan moet ik 'm natuurlijk weer unlocken etc. (gaat dus wel zonder internetverbinding-die doet het namelijk ook niet meer-).
HELLPP
Iemand een suggestie? Ik zit te denken op alle instellingen opnieuw in te stellen maar dan moet ik 'm natuurlijk weer unlocken etc. (gaat dus wel zonder internetverbinding-die doet het namelijk ook niet meer-).
HELLPP

Bericht
Knopje links boven aan de zijkant ?Yvon schreef:Klein probleempje....ik heb geen geluid meer bij mijn beltoon. Wanneer ik word gebeld gaat de iPhone dus niet over. De simpele trucjes als earplugs erin en ipod aan/uit zetten heeft niet gewerkt.
HELLPP
Zoekende
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
http://www.iphoneclub.nl/86807/apple-ka ... -oplossen/
Ik hoor alleen maar over uitvallende functies van de iPhone 2G Yvon dus ben bang dat je toch echt naar een nieuwe moet gaan kijken.
Zelf ga ik trouwens voor de HTC Desire HD dit jaar...
Die heeft ook nog geen oplossing:GeoBem007 schreef:Ja, 4.1 bedoel ik. Die heb'k namelijk nog niet gezien er nog geen public jailbreak voor is
http://www.iphoneclub.nl/86807/apple-ka ... -oplossen/
Ik hoor alleen maar over uitvallende functies van de iPhone 2G Yvon dus ben bang dat je toch echt naar een nieuwe moet gaan kijken.

Zelf ga ik trouwens voor de HTC Desire HD dit jaar...

- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik heb er ook 1 besteld uit Engeland.
Mijn eerste Apple apparaat. Ik heb hem eigenlijk alleen besteld voor de Dynolicious app.
\
Mijn eerste Apple apparaat. Ik heb hem eigenlijk alleen besteld voor de Dynolicious app.

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb Dynolicious ook al een jaar of 2. Hartstikke leuk, maar zonder cradle niet te gebruiken. (muv ducttape). Met de skidpad erbij wordt het meer een game dan autorijden 
wel gevaarlijk.
iDD

wel gevaarlijk.
iDD
Onze sponsors