Cooper gespot
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Cooper gespot
Kwam deze tegen bij mij in de straat. Leuk gedaan.

Laatst gewijzigd door dqs23 op 15 mar 2011, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha, deze foto is een stuk beter dan de foto's in MM's z'n SYR. Goeie spot Dave!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er mooi uit zo in het matzwart

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- maiky maik
- Be Mini
Bericht
J wok zei al dat ik gespot was.
Mijn vriendins vader woont daar, en me vader was die dag jarig en gingen wat eten.
Grappig zeg. Mooie foto ook inderdaad.
@peter, Ja die randen gingen stuk met het opplakken van de beltline tape, dus allemaal nieuwe besteld. Die man had met het wrappen van mijn auto, al die ophangpunten en weet ik wat allemaal stukgetrokken en de beltline vast gemaakt met kit!!
Dus was inderdaad ff over de rooie, maar nieuwe besteld en die laat ik matzwart spuiten.
Dus bij de volgende foto, is het wel gaaf gemaakt en niet zo half los als nu
Mijn vriendins vader woont daar, en me vader was die dag jarig en gingen wat eten.
Grappig zeg. Mooie foto ook inderdaad.
@peter, Ja die randen gingen stuk met het opplakken van de beltline tape, dus allemaal nieuwe besteld. Die man had met het wrappen van mijn auto, al die ophangpunten en weet ik wat allemaal stukgetrokken en de beltline vast gemaakt met kit!!
Dus was inderdaad ff over de rooie, maar nieuwe besteld en die laat ik matzwart spuiten.
Dus bij de volgende foto, is het wel gaaf gemaakt en niet zo half los als nu
Onze sponsors