Beste clubbers,
Ik heb een probleem dat er rechtsachter in me kofferbak een lekkage is.
Ik heb al een beetje rondgekeken op het forum en daar zeggen veel van jullie dat
lekkage in je achterbak kan komen door problemen met het 3e remlicht. Ik heb daar naar gekeken maar kan niets vreemds ontdekken.
Ik heb wel ontdekt dat de rubbers (die onder mijn achterspoiler en de klep zitten) gescheurd zijn. Zou het daar van kunnen komen?? Of is er iets anders aan de hand?
Groeten
Lekkage
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
zeer waarschijnlijk toch je derde remlicht. Bij mij leek het ook niet daar vandaan te komen, echter toen ik alle panelen op de achterklep (of naja, hier is van belang die plastic strip die aan de binnenkant loopt..deze klik je er zo uit) zag ik het via het remlicht naar binnen komen. Doordat het achter de panelen loopt lijkt het overal vandaan te komen behalve van boven, maar het is toch echt zo...10 euro wedden?! 

- Arie
- One wheel wonder
Bericht
Lekkage achterklep
Beste Mikeman,
Ik had afgelopen week ook een lekkage.
Nergens iets te zien, maar wel een vochtige achterbank en vloer aan de bijrijderszijde.
Ik ben terug gegaan naar de garage waar deze gekocht is (zit nog in de garantie) en deze had de lekkage redelijk snel voor mij gevonden.
Het zat hem niet in het 3e remlicht, maar in de ruimte waar de schanieren zitten.
Deze zijn afgekit met een starre (harde) kit en deze vertoonde een scheur.
Hierdoor kreeg ik inwatering en liep het water via de stijl naar beneden naar mijn bank.
Gelukkig snel gevonden en nu is alles weer goed.
Arie
Ik had afgelopen week ook een lekkage.
Nergens iets te zien, maar wel een vochtige achterbank en vloer aan de bijrijderszijde.

Ik ben terug gegaan naar de garage waar deze gekocht is (zit nog in de garantie) en deze had de lekkage redelijk snel voor mij gevonden.
Het zat hem niet in het 3e remlicht, maar in de ruimte waar de schanieren zitten.

Deze zijn afgekit met een starre (harde) kit en deze vertoonde een scheur.
Hierdoor kreeg ik inwatering en liep het water via de stijl naar beneden naar mijn bank.

Gelukkig snel gevonden en nu is alles weer goed.

Arie
Het plezier kan hem dus ook zitten in iets kleins zoals een MINI One :-)
- reddevilduc
- 4 op een rij!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
wel goed lezen he reddevilduc , Shag wedde met mikeman over zijn kofferbaklekkage... Arie had wat anders. 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Bij een collega van Sabine bleek het raamrubber van de achterruit voor d elekkage te zorgen. Na vervanging was de lekkage weg. (Zij ze)

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Onze sponsors