Waar kan ik het Cooper S Works 1:18 model autotje krijgen?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
MiniMatt
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Waar kan ik het Cooper S Works 1:18 model autotje krijgen?

20 nov 2006, 23:12

Ik kan nergens dat works modelletje vinden die op the JCW site van mini afgebeeld staat. Zelfs de BMW garages weten er niets over! Op het net is het ook moeilijk te vinden. Misschien weet iemand van welk merk het model is en waar het te krijgen is?

Bedankt,

Matt
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 nov 2006, 23:37

Moet via de dealer gewoon te bestellen zijn.
Heb ik hem zelf ook van. Het merk is Kyosho. Zijn er in rood en groen, maar groen is zeldzaam.

Kwiebje heeft ze alle 2.
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 nov 2006, 10:50

Ik kan eventueel het nummer voor je opzoeken zodat je bij een modelautowinkel het kan bestellen.

Voor welk nummer moet ik kijken? De groene of de rode ?
MiniMatt
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 nov 2006, 11:25

Ja hij zou via de dealer verkrijgbaar moeten zijn, maar ben bij verschillende dealers geweest in Assen en Groningen, waar geen van beiden ervan wisten (of geen zin hadden om het goed uit te zoeken...)

Maar goed, na lang zoeken ben er eindelijk achter dat het idd een Kyosho is, en weet inmiddels ook het typenummer van de groene :D . Volgens mij is dat ook de enige versie die nog gemaakt wordt.. Hopelijk niet want ik wil het liefst die rooie!

@Kwiebje: Misschien zou je het typenummer van de rode voor me kunnen vinden? Dan kan ik daarmee naar een model winkeltje gaan om te vragen of die nog verkrijgbaar is. Anders neem ik natuurlijk zowieso die groene wel! :)
Van harte bedankt!
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 nov 2006, 12:06

De groene works zie je minder dan de rode. Maar als je voor een rode op zoek gaat zou ik wel goed informeren naar de prijzen. Bij de dealer is hij te koop voor 59.95 en sommige modelautowinkels vragen er vlot 90 euro voor.

De Nummers:

Mini Cooper S Kyosho Green: No. 8558G (kyosho nummer)

Mini Cooper S Kyosho Red: 80 43 0 304 052 ( dealer nummer)
dit is ook een andere doos dan de Kyosho doos.

Veel succes met de zoektocht naar je mini cooper s works in 1/18.
Ik zal iig mijn ogen open houden voor het modelletje.
MiniMatt
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 nov 2006, 15:53

Bedankt Kwiebje :D

Misschien kunnen ze het wel bestellen bij mn dealer nu ik de artikelcode heb - voor hen was het blijkbaar te moeilijk... :roll: Hopelijk lukt het me om de rode te krijgen; en voor een redelijke prijs.. Is er trouwens ook een Kyosho code for de rode works? Handig in het geval dat ik hem bij een model winkeltje moet bestellen.

Groeten,

Matt
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 nov 2006, 16:01

iemand er een foto van?
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 nov 2006, 17:18

matt, als je een modelautowinkel binnen loopt die kunnen dat nummer zo nazoeken in het boekje van kyosho. Het nummer wat ik geef is een speciale works edition dus met een andere doos. Zijn er geloof ik maar 1500 van gemaakt van de rode.

De rode:

Afbeelding

De groene:

Afbeelding

Meer plaatjes zijn te zien op www.kwiebje.nl
MiniMatt
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 nov 2006, 22:43

Dus het is toch waar dat die rode een limited edition is... Ik zag een advertentie op ebay van iemand die er 135 dollar voor moest hebben... Hij beweerde dat er maar 1500 van gemaakt waren...

Ik kwam toevallig op jou site terecht toen ik aan het zoeken was vanochtend. Mooie collectie - ga zo door :wink:

Trouwens was ik afgelopen week in Utrecht bij een model winkeltje geweest. Daar vertelde die man dat er geen works versie bestond! Vandaar dat ik hier de vragen stel...
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 nov 2006, 10:28

Dankje voor het compliment. :D

De works versie bestaat wel gewoon hoor ;) En de nieuwe R56 heb ik ook al gezien in 1:18. Met de nummers kun je denk ik al aardig uit de voeten. Op ebay zijn de prijzen van dit works modelletje soms ook niet leuk meer, en soms heb je geluk dan kom je ze voor een mooie prijs tegen.

Terug naar “Kletshoek”