Ik dacht zal toch even mijn ervaringen delen met jullie over de afgelopen maanden waarin ik heel langzaam mijn droom van het halen van me licentie werkelijkheid zie worden. Eerst stap was het regelen van de gear. Pak, handschoenen, helm, schoenen, balaclava, onderkleding, etc...
Via een tip hier op het forum via Beek bij Pro-racing.nl uitgekomen. Topwinkel en topsite, die je echt goed helpen. Ik ben nu al een aantal keer bij hun in de winkel geweest en je krijgt altijd topservice. Gasten weten waarover ze praten! Uiteindelijk daar een pak en handschoenen gekocht. Foto's vind je hieronder. Alles Sparco, niet half, maar gelijk goed doen. Het pak is bedrukt met mijn naam en wat bekende logo's.

Na enkele weken was er een actie dus toen mijn helm en schoenen aangeschaft. De helm is een Arai geworden! Ik vond een witte helm alleen helemaal niks en het paste niet bij het pak.

We hebben in alle rust een design bepaald, zonder overhaast ergens voor te kiezen. Ik had een redelijk goed beeld voor ogen en Marcel heeft volledig geholpen met het designproces. De helm heb ik uiteindelijk ingeleverd en een maand later was ie klaar. Het resultaat zie je hieronder.
Sinds vandaag ook een helmtas erbij. Het enige wat nog mist is de onderkleding en de licentie... Dat zijn de volgende stappen! Doe het lekker rustig aan, dat geeft veel meer voldoening dan overhaast alles snel snel...
Mocht je comments hebben op het design, feel free to share

Oorspronkelijke design:

Uiteindelijke resultaat:

Alles is gepaintbrushed!
De race suite:

Als je vragen hebt just shoot...