Ik ben Martijn, 23 jaar, woon in Almere en ben net klaar met mijn studie tot Piloot (burgerluchtvaart).
Sinds enige tijd lees ik met veel intresse de topics op dit forum. Van technische modificaties tot kleine problemen waar jullie tegenaan lopen.
Ben daardoor eigenlijk steeds meer intresse gaan krijgen voor een Mini, en ben toen maar eens een proefrit gaan maken in een Mini One uit 2006. Meteen verkocht

Ik heb in verschillende Mini's proefgereden (verschillende bouwjaren en verschillende uitvoeringen), uiteindelijk vond ik een Mini met maar 37.000km op de teller. Dit was voor mij de meest interresante optie aangezien ik een zo goed als nieuwe Mini kon kopen voor niet al teveel geld. Dit heeft afgelopen donderdag plaatsgevonden en ik verwacht de komende dagen een belletje dat ik hem eindelijk mag ophalen.
Het is een Zwarte Mini One uit 2002, met dus maar 37.000km op de teller. Hij is van een mevrouw geweest die hem eigenlijk nooit heeft gebruikt en hem bij de Peugeot dealer heeft ingruild voor een 107

Als jullie nog vragen hebben hoor ik dit graag!
Groeten,
Martijn