Wanneer word jouw bestelde Countryman geleverd?
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik heb er gisteren één gespot in het wild, en hij zat niet vol reclame van een dealer ofzo. Zouden ze in België al geleverd worden?
- Kees en Annet
- Racende reporter
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Annet
Wanneer was eerder de productie?jos schreef:jjjjjjjaaaaa nieuwe week van aflevering voor mij >>>EERDER !
w e e k 42 !
aftellen geblazen !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Annet

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Als alles goed gaat komt die van ons week 43.
Wij hebben 'm de 2de week van Juli besteld.
En als het goed is gaat ie week 40 in productie.
We kunnen nu in ieder geval niets meer aanpassen.
Annet
Wij hebben 'm de 2de week van Juli besteld.
En als het goed is gaat ie week 40 in productie.
We kunnen nu in ieder geval niets meer aanpassen.
Annet

- pimmy
- Bijna verslaafd
Bericht
Wij moeten helaas nog een ruime 3 mnd wachten. De onze zou ook veel eerder geproduceerd worden, midden oktober ipv eind november/begin december. BMW had opeens de productie datum flink vervroegd, ondanks dat de dealer had aangegeven dit niet te willen.
Aangezien we de auto pas willen afnemen in Januari en nog de extra pakketten willen bestellen is er een nieuwe auto voor ons besteld.
Productie datum week 48. De "onze" staat dus binnenkort als voorraad auto in de showroom
Het was wel even moeilijk te beslissen om 2 mnd langer te wachten, maar veel extra's (alarm, voicecontrole etc) en in totaal goedkoper uit. Daarnaast is de verwachting dat de auto in januari iets goedkoper wordt ivm BPM verlaging.
Alleen dat wachten....................

Aangezien we de auto pas willen afnemen in Januari en nog de extra pakketten willen bestellen is er een nieuwe auto voor ons besteld.

Het was wel even moeilijk te beslissen om 2 mnd langer te wachten, maar veel extra's (alarm, voicecontrole etc) en in totaal goedkoper uit. Daarnaast is de verwachting dat de auto in januari iets goedkoper wordt ivm BPM verlaging.
Alleen dat wachten....................

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
dus het kan niet meer lang duren.....
Kees
Jos, afgelopen dinsdag kregen wij ook bericht dat die van ons geproduceerd was, en klaar stond voor transport.jos schreef:mijn mini countryman is geproduceerd !
ik heb gisteren te horen gekregen dat ie waarschijnelijk binnen 3 weken word geleverd!
dus het kan niet meer lang duren.....
Kees

- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
- Kees en Annet
- Racende reporter
Onze sponsors