is net zoiets als een mini een vrouwen auto noemen en aan een mercedes een woonwagen koppelen. Vooroordelen die wat mij betreft onterecht zijn. Maar ieder zijn ding natuurlijk.stefan740 schreef:Maar ik heb helemaal geen shoarmazaak?![]()
Greetz BigD
je hebt natuurlijk gelijk Stefan. Wat is dit lekker man...stefan740 schreef:E46 = dikkermushrop schreef:e90 = dik![]()
ik schreef ook ergens e36, maar bedoelde de e30 natuurlijk, die heb ik ook gehad in 318iS ... had ik nooit weg moeten doen.. mn oom had een 325i cabrio en n 325iX. Destijds had ik als opvolgeer bijna de 325iX touring gekocht, totdat de verkoper zn keutel introk...MY00 schreef:Er is maar één echte M3 en dat is de E30. Kijk maar eens naar de prijzen van deze auto.
E36 M3's krijg je in duitsland nog net niet cadeau bij een pakje boter.
Heb jij vanachter niet op je auto staan:BigD schreef:is net zoiets als een mini een vrouwen auto noemen en aan een mercedes een woonwagen koppelen. Vooroordelen die wat mij betreft onterecht zijn. Maar ieder zijn ding natuurlijk.stefan740 schreef:Maar ik heb helemaal geen shoarmazaak?![]()
Greetz BigD
ja precies !! En uit ervaring kan ik zeggen dat die e21 323i echt super gaaf was...GeoBem007 schreef: JXL: E30 heeft de M3 en de 320is (italiaanse M3, M3 motor maar in een berline en beetje gedowntuned). De 318iS is de baby-M3. Basis van die motor is de basis van het M3-blok.
De 3-serie daarvoor was de E21. Die had inderdaad als 'speciale' de 323i geloof ik. Dubbele uitlaat zoals de Clubman, eentje aan elke kant.
De E36 M3 is darentegen wel de eerste met een 6cilinder. Maar heel de E36-lijn is niet zo'n schitterende representatie van de BMW-kwaliteit. Hoewel ik een dikke E36 ook zeker kan apprecieren!
En zoals die rode, zo hoort een E46M3 eruit te zien. OEM+ noemen sommigen dat hier geloof ik
Vriend van me had de E21 323i als eerste auto, wat heeft hij daar veel geld aan uitgegeven om deze goed rijdend te houden, nokkenas naar nokkenas ging eraan. Maar de liefde voor BMW is er wel bij hem gebleven, heeft nu o.a. ook een M6.JunkyXL schreef: ja precies !! En uit ervaring kan ik zeggen dat die e21 323i echt super gaaf was...
had jij niet toevallig de sideskirts van blont meegekregen afgelopen weekeind? zal wel niet trouwens, want dan had ik t wel gehoord, lol...
x2!stefan740 schreef:Maar een MINI is toch ook een vrouwenauto BigD? Elk vooroordeel heeft een kern van waarheid in zich. Maar serieus, dat is natuurlijk flauw. Het is voor mij wel een van de redenen dat ik de E36 niet zo gauw zou kopen.
EVO Magazine had de vorige maand een M3 special. Ze vonden de E30 M3 de echte M3 en de CSL de echte moderne CSL. Mij maakt het allemaal niet uit. Ik heb gewoon het liefste een E46.
x2!jbcola schreef:He's alive!!![]()
![]()
Onze sponsors