Jean's Hyper Blue R53 picture time p9
- jean
- Mod virus alert!
Bericht
thx allemaal,
wat ik wel vind is dat de MINI als je echt snel aan het rijden bent op de ring, boven de 120km/h, dat de minste stuurbeweging direct wordt doorgegeven, je moet echt met fluwelen handjes insturen of de auto komt in onbalans......
Ook maken de toyo's nogal wat geluid, kan ook aan men rijlijnen liggen natuurlijk
, die zijn nu nog verre van optimaal, maar ik denk dat ik nog heel wat rondjes mag afleggen om die perfect te krijgen 
wat ik wel vind is dat de MINI als je echt snel aan het rijden bent op de ring, boven de 120km/h, dat de minste stuurbeweging direct wordt doorgegeven, je moet echt met fluwelen handjes insturen of de auto komt in onbalans......
Ook maken de toyo's nogal wat geluid, kan ook aan men rijlijnen liggen natuurlijk

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie plaatjes Jean!
Jorge, Daiel en ik wilden ook nog gaan dit jaar, dus mss moet we even een datum prikken in het "ring-topic".
Vind trouwens dat kenteken van die GTR wel cool (666
)
Jorge, Daiel en ik wilden ook nog gaan dit jaar, dus mss moet we even een datum prikken in het "ring-topic".
Vind trouwens dat kenteken van die GTR wel cool (666

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- jean
- Mod virus alert!
Bericht
! Ik probeer erbij te zijn, wel liefst een zondag
.....
Die gtr is niet normaal, ik vraag me af hoeveel pk er in dat ding schuilt
Prik maarmushrop schreef:Mooie plaatjes Jean!
Vind trouwens dat kenteken van die GTR wel cool (666)

- speedy
- NMC Legend
Bericht
en droog weer en 20 graden
ik wil ook graag zondagjean schreef:Prik maarmushrop schreef:Mooie plaatjes Jean!
Vind trouwens dat kenteken van die GTR wel cool (666)
! Ik probeer erbij te zijn, wel liefst een zondag
.....

Onze sponsors