Ik wil dit weekend mijn harman kardon deurspeakersvervangen. Nu vraag ik me af of ik slechts de afdekkap van de speakers hoef af trekken en dan overal bij kan ( kan dit überhaupt?) of moet ik het hele deurpaneel verwijderen?
Wie weet dit?
Deurspeakers vervangen (Hoe kan dat nou?)
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De meeste schroeven zie je zo zitten in dat ovale ding... Daarnaast zit er nog één verstopt achter die reflector. Als je die vier er allemaal uit hebt, het paneel op je aantrekken om de clipjes uit het plaatwerk te trekken, en vervolgens naar boven bewegen, want het paneel zit ook aan de bovenzijde in het plaatwerk geklikt.
Let bij vervangen van je speakers voor aftermarket spul wel op dat de magneet niet te ver naar achteren komt te zitten, want dan krijg je problemen bij het openen van je raam.
Waar ga je ze eigenlijk voor vervangen?
Let bij vervangen van je speakers voor aftermarket spul wel op dat de magneet niet te ver naar achteren komt te zitten, want dan krijg je problemen bij het openen van je raam.
Waar ga je ze eigenlijk voor vervangen?

- JorisD
- Be Mini
Bericht
Wil ik vandaag m'n speakers omwisselen, werken de andere Harmon KArdon speakers niet, terwijl ze identiek zijn.
Op de werkende speakers staan de volgende codes:
6 801 096
AI : 02
160RG28
023 03
2 ohms
Op de speakers die ik er nu in wilde zitten staat:
6513 6801096-02
160RG28
134 03
Made in UK
De speakers hebben weliswaar verschillende onderdelennummers, maar op realoem verwijzen biede nummers wel naar dezelfde speakers.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen en waar de andere nummers voor staan?
Alvast bedankt!
Joris
Op de werkende speakers staan de volgende codes:
6 801 096
AI : 02
160RG28
023 03
2 ohms
Op de speakers die ik er nu in wilde zitten staat:
6513 6801096-02
160RG28
134 03
Made in UK
De speakers hebben weliswaar verschillende onderdelennummers, maar op realoem verwijzen biede nummers wel naar dezelfde speakers.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen en waar de andere nummers voor staan?
Alvast bedankt!
Joris
- willem
- Mod virus alert!
Bericht
Misschien is je speaker helemaal niet stuk en zit er ergens anders een fout wat je kunt doen is de linker speaker even aan de rechterzijde proberen of andersom.
Zelfs al zou de weerstand van de speakers verschillen, dan moet er toch nog geluid uit komen.
Zelfs al zou de weerstand van de speakers verschillen, dan moet er toch nog geluid uit komen.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Heb je zo'n meetinstrument om de draadjes mee door te meten, dan kan je zien of er draadbreuk is of niet.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors