Mini One van Yannick / nieuwe mods p7
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Als ik een euro zou krijgen voor ieder lid die zei dat hij of zei de Mini niet zou modden, was ik al halverwege een clubman geweest nu
Maar mooie fiets! Veel plezier ermee!

Maar mooie fiets! Veel plezier ermee!
- Mister Mario
- One wheel wonder
Bericht

Verder een erg gaaf bakkie, nu alleen nog de S side scuttles boven de richtingaanwijzers en het lijkt al meer een S.
Re: Yannick's MINI Cooper
Hey welkom op het forum en die S, gewoon laten zitten staat cool en je hebt ook een S luchthapper, so wat...Yannick_ schreef: Het is inderdaad geen Cooper S zoals in het voorsteltopic werd gezegd, en daarvan ben ik op de hoogte. Ik zit erover te denken om die S eraf te halen met visdraad, maar ben nog steeds bang dat ik mijn lak beschadig. Nog even over nadenken dus, en wellicht hebben jullie wat tips![]()

Verder een erg gaaf bakkie, nu alleen nog de S side scuttles boven de richtingaanwijzers en het lijkt al meer een S.
Keep it MINI to Impress
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
nette bak!!
en die S kan je er heel eenvoudig afhalen, ff de fohn van je vriendin / vrouw lenen, en dan met een stukje flosdraad eraf halen. ff napoetsen en klaar is u

Veel plezier ermee!!
en die S kan je er heel eenvoudig afhalen, ff de fohn van je vriendin / vrouw lenen, en dan met een stukje flosdraad eraf halen. ff napoetsen en klaar is u

Veel plezier ermee!!
- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!
Bericht
tot je aan het stoplicht komt.....Mister Mario schreef:Hey welkom op het forum en die S, gewoon laten zitten staat cool en je hebt ook een S luchthapper, so wat...Yannick_ schreef: Het is inderdaad geen Cooper S zoals in het voorsteltopic werd gezegd, en daarvan ben ik op de hoogte. Ik zit erover te denken om die S eraf te halen met visdraad, maar ben nog steeds bang dat ik mijn lak beschadig. Nog even over nadenken dus, en wellicht hebben jullie wat tips![]()
![]()
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht 
ik meen me ook nog wel wat plannen van jou te herinneren meneer Rob jr...
So what? if it looks goodRobbeDoes schreef:tot je aan het stoplicht komt.....Mister Mario schreef:Hey welkom op het forum en die S, gewoon laten zitten staat cool en je hebt ook een S luchthapper, so wat...Yannick_ schreef: Het is inderdaad geen Cooper S zoals in het voorsteltopic werd gezegd, en daarvan ben ik op de hoogte. Ik zit erover te denken om die S eraf te halen met visdraad, maar ben nog steeds bang dat ik mijn lak beschadig. Nog even over nadenken dus, en wellicht hebben jullie wat tips![]()
![]()

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Flosdraad is veiliger om te gebruiken dan visdraad. Sowieso goed warmföhnen en langzaam en voorzichtig werken, maar dan komt het helemaal goed.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!
Bericht
sst
verleden tijd
mini cabrio schreef:So what? if it looks goodRobbeDoes schreef:tot je aan het stoplicht komt.....Mister Mario schreef: Hey welkom op het forum en die S, gewoon laten zitten staat cool en je hebt ook een S luchthapper, so wat...![]()
sst

verleden tijd

- Yannick_
- Mod virus alert!
Bericht
De nieuwe MINI is onderweg! Ik heb mijn huidige ingeruild bij Bert Story, en deze ervoor teruggekocht:

Volgende week maandag mag ik hem ophalen..... nog even geduld dus
Zwarte velgen zoals Spenki te koop aanbiedt in het Velgen en bandentopic en zwarte bonnetstripes staan al op de wenslijst..

Volgende week maandag mag ik hem ophalen..... nog even geduld dus

Zwarte velgen zoals Spenki te koop aanbiedt in het Velgen en bandentopic en zwarte bonnetstripes staan al op de wenslijst..

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht

Succes met wachten!
nope, hij heeft een r50 cooper schijnbaar ingeruild op een R56 one/cooperRagnar schreef:Dus je hebt een r53 voor een R56-cooper ingeruild?? hoezo dat?

Succes met wachten!
- Yannick_
- Mod virus alert!
Bericht
Het is een r50 cooper ja, voor een r56 one. En waarom? Ik was uitgekeken op de r50. Kreeg steeds meer kwaaltjes die veel geld gingen kosten, dus nu maar gelijk 'drastisch' ingegrepen en een mini next gekochtmini cabrio schreef:nope, hij heeft een r50 cooper schijnbaar ingeruild op een R56 one/cooperRagnar schreef:Dus je hebt een r53 voor een R56-cooper ingeruild?? hoezo dat?![]()
Succes met wachten!

Onze sponsors