Bij 228 km/h op de GPS hield ie het voor gezien... Viel me eigenlijk nog best tegen, maar die luchtweerstand begint vanaf 200 km/h echt op te spelen.
Lijkt wel een orkaan die tegen die voorruit blaast. En in een kleine 10 minuten is de tank dan een kwart gedaald.
heb je nog geluk want meestal vliegen de a stijlen van een r53 je om de oren dikke bak die gtr die Porsche loop ik niet echt warm voor maar toch ook wel leuk Morgen ga ik 2 uur sturen in een cayman (vind ik ook een lelijke porsche )
Hmmm vandaag begon m'n olielampje even op te lichten tijdens een flinke bocht met een hoop G-krachten.
Nu heb ik echt precies 10.000 km geleden de olie ververst. Ik weet niet wanneer het lampje gaat branden? Waarschijnlijk als de 5 liter is gehalveerd?
Morgen ga ik het even exact bekijken.
Maar dat verbruik is toch behoorlijk fors, of is dit normaal? Dan zou dat in het ergste geval 3 liter kunnen zijn op 10.000 km. Kan ik weer nieuwe olie halen a 100 euro het kannetje.
is een topic over waar olie goedkoper te halen is.
een adres wel onthouden namelijk www.olietekoop.nl en inmiddels ook al olie besteld (was voor 2x 5 liter iets van 85 euro kwijt )