daveke, er staan nu trouwens orciari scoops te koop, die wou je toch ook nog hebben?
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=19582
Dave's Turbo R53 Project
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Thanks MartinG, ik was alleen net te laat want blijkbaar had Sander al eerder gereageerd en waren ze nog voor de advertentie online ging al verkocht. Jammer maar helaas, ik wacht gewoon op een volgende set of koop ze nieuwMartinG schreef:daveke, er staan nu trouwens orciari scoops te koop, die wou je toch ook nog hebben?
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=19582

Thanks! Ik vond het ook een zeer geslaagde dag en heb al weer enkele leuke ideeen op gedaan om weer verder te gaan verbouwen aan de Mini. Pa ziet het wel weer zitten om er weer aan te gaan sleutelen! Hopelijk binnen nu en een paar weekjes 230+Ian schreef:Daveke,
Mooie bak. Het werk van jou en je pa heeft toch wel een aardig resultaat opgeleverd!
Ook gaaf om in het echt gezien te hebben. De velgen vind ik schitterend

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Volgende week ga ik ergens een setje wielen op pikken.
Wat zouden jullie ermee doen?
Het gaat om een setje Breyton Magic Sport wielen..
Deze dus :
Elk van de 4 wielen heeft wat aandacht nodig om ze weer in hun originele glorie te krijgen, maar ik twijfel een beetje wat er mee te doen. Hart laten spuiten en rand chroom laten, compleet origineel houden, rand laten spuiten, hart origineel houden..? Meningen zijn altijd welkom! Het gaat om een setje 18 inchers
Wat zouden jullie ermee doen?
Het gaat om een setje Breyton Magic Sport wielen..
Deze dus :

Elk van de 4 wielen heeft wat aandacht nodig om ze weer in hun originele glorie te krijgen, maar ik twijfel een beetje wat er mee te doen. Hart laten spuiten en rand chroom laten, compleet origineel houden, rand laten spuiten, hart origineel houden..? Meningen zijn altijd welkom! Het gaat om een setje 18 inchers

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zou ze weer verkopen
Maar dat ben ik, ik houd niet van schroefjes in de rand van je velg....
maar er zijn voldoende voorbeelden van velgen die het hart een andere kleur hebben als de rand..
Kijk maar eens bij Speedy, Fabian of Ragnar..

Maar dat ben ik, ik houd niet van schroefjes in de rand van je velg....
maar er zijn voldoende voorbeelden van velgen die het hart een andere kleur hebben als de rand..
Kijk maar eens bij Speedy, Fabian of Ragnar..
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En dan mijn huidige velgen laten poedercoaten voor in de winter? 

Neeeuh.. Ik ga deze sowieso houden.. Voor die prijs kon ik me er echt geen bult aan vallen, zelfs niet als het uiteindelijk replica's blijken te zijn. Maar dat zijn het denk ik, op het eerste gezicht niet.Woosh! schreef:Ik zou ze weer verkopen
Laatst gewijzigd door Anonymous op 06 okt 2010, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Breyton's houden natuurlijk. Moet er nog even over nadenken wat je er mee moet doen... 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors