werner schreef:235?? koppel?? lijkt me sterk!Daveke schreef:Wat heeft ie allemaal anders dan de mijne..?
17% pulley..?
Mooi resultaat man!
Met standaard spruitstuk?
Uitdraai beek!
Ja 17% en Beek spruit, zie ook mijn begin pagina staan alle mods op. Grafiekje staat hier boven.Daveke schreef:Zit toch een Beek spruit onder als ik het goed gelezen heb..?

Ja exact het probleem wat ik had, zeker even mee terug gaan. Bij mij zat er een tikfoutje in de toeren tabel van het motor management; waardoor hij 800 in slag 1 deed 802 in slag2 en 1004 in slag 3... Vandaar ook het dansen van je toerenteller. O.ojean schreef:DrAtomic schreef: In je motormanagement staan er drie tabellen met een stationair waarde, elke tabel voor een andere slag binnen in je motor. Stationair lopen is blijkbaar niet zeg puur 800 toeren maar er zit een variatie in, in mijn geval was de waarde van 1 van die variaties dus fout en stond e.a. aan de zeer lage kant.
Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb, heb gisteren ook 17% poulie en nokkenas cat cam laten installeren en hij sputtert nu echt bij stationair draaien, motor trilt heel fel en toeren gaan continu op en neer......![]()
Had jij ongeveer hetzelfde ?