
Coen's Clubman nEXt
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ergens snap ik het helemaal coen, met al die dikke bakkiess word het natuurlijk steeds moeilijker om weer een nieuwe interessante creatie te bedenken
ben benieuwd wat je gaat doen! Succes ff met nadenken!

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Gemeente \'\'Wolluk\'\'
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
- Locatie: +- Zwolle
Bericht
Heeel verstandig. Weg dat slome hok.
Ik had ook al een tijdje niet meer in je topic gekeken omdat.......tja het blijft een Coopertje he. All show no go.
Blijft saai ook al plak je er de dikste bumpers incl velgen op.
Naar je R53 zat ik zeker om de dag te kijken. Dat is het verschil.
Succes ouwe
Ik had ook al een tijdje niet meer in je topic gekeken omdat.......tja het blijft een Coopertje he. All show no go.
Blijft saai ook al plak je er de dikste bumpers incl velgen op.
Naar je R53 zat ik zeker om de dag te kijken. Dat is het verschil.
Succes ouwe

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck


- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
oke, hij heeft misschien geen turbo, en hij heeft geen 180 PK of meer na tuning, maar ik vind dat een cooper weldegelijk een spannende auto kan zijn, al zal je hem waarschijnlijk op een andere manier moeten rijden als een S ofzo... maar volgens mij kan je met 120 pk best tevreden zijn hoor, en ook nog aardig uit de voeten komen
(tenminste, zo ervaren wij dat)
maargoed ieder zn ding natuurlijk
niks mis met een coopertje toch??Meani schreef:Heeel verstandig. Weg dat slome hok.
Ik had ook al een tijdje niet meer in je topic gekeken omdat.......tja het blijft een Coopertje he. All show no go.
Blijft saai ook al plak je er de dikste bumpers incl velgen op.
Naar je R53 zat ik zeker om de dag te kijken. Dat is het verschil.
Succes ouwe

oke, hij heeft misschien geen turbo, en hij heeft geen 180 PK of meer na tuning, maar ik vind dat een cooper weldegelijk een spannende auto kan zijn, al zal je hem waarschijnlijk op een andere manier moeten rijden als een S ofzo... maar volgens mij kan je met 120 pk best tevreden zijn hoor, en ook nog aardig uit de voeten komen

maargoed ieder zn ding natuurlijk

- mso
- Volledig MINI minded!
Bericht
120pk is niks mis mee hoor.. het is maar net wat je referentiekader ismini cabrio schreef:niks mis met een coopertje toch??Meani schreef:Heeel verstandig. Weg dat slome hok.
Ik had ook al een tijdje niet meer in je topic gekeken omdat.......tja het blijft een Coopertje he. All show no go.
Blijft saai ook al plak je er de dikste bumpers incl velgen op.
Naar je R53 zat ik zeker om de dag te kijken. Dat is het verschil.
Succes ouwe![]()
oke, hij heeft misschien geen turbo, en hij heeft geen 180 PK of meer na tuning, maar ik vind dat een cooper weldegelijk een spannende auto kan zijn, al zal je hem waarschijnlijk op een andere manier moeten rijden als een S ofzo... maar volgens mij kan je met 120 pk best tevreden zijn hoor, en ook nog aardig uit de voeten komen(tenminste, zo ervaren wij dat)
maargoed ieder zn ding natuurlijk

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Psiesmso schreef:120pk is niks mis mee hoor.. het is maar net wat je referentiekader ismini cabrio schreef:niks mis met een coopertje toch??Meani schreef:Heeel verstandig. Weg dat slome hok.
Ik had ook al een tijdje niet meer in je topic gekeken omdat.......tja het blijft een Coopertje he. All show no go.
Blijft saai ook al plak je er de dikste bumpers incl velgen op.
Naar je R53 zat ik zeker om de dag te kijken. Dat is het verschil.
Succes ouwe![]()
oke, hij heeft misschien geen turbo, en hij heeft geen 180 PK of meer na tuning, maar ik vind dat een cooper weldegelijk een spannende auto kan zijn, al zal je hem waarschijnlijk op een andere manier moeten rijden als een S ofzo... maar volgens mij kan je met 120 pk best tevreden zijn hoor, en ook nog aardig uit de voeten komen(tenminste, zo ervaren wij dat)
maargoed ieder zn ding natuurlijk

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Enschede
Bericht
Komop Cabrio, 120 pk is genoeg om een beetje de gang er in te houden bij de mini maar ook niet meer dan dat. 200 plus pk's dan word het pas leuk! Al wil dat niet zeggen dat je met maar 120 pk ook lol kunt hebben, lekker in een bocht een S opdrukken is geweldig! Schakel je perfect heb je in een Cooper veel meer voldoening omdat die turbo of supercharger je net niet super schakel momentje toch wel goed maakt.
In mijn micra heb ik 90 pk, als ik dan op het circuit de hele tijd een minder ervaren rijder met een M3 kan volgen dan lig ik in een deuk ondanks dat het totaal niet hard gaat.
Pk's zijn leuk maar niet per se nodig om lol te hebben, maar om 120 pk vlot te noemen gaat mijn inziens wat ver.
In mijn micra heb ik 90 pk, als ik dan op het circuit de hele tijd een minder ervaren rijder met een M3 kan volgen dan lig ik in een deuk ondanks dat het totaal niet hard gaat.
Pk's zijn leuk maar niet per se nodig om lol te hebben, maar om 120 pk vlot te noemen gaat mijn inziens wat ver.

Onze sponsors