Blue Chaser's Clubman need more low P262
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Goed dat die blijft Geer...markt om te verkopen is niet best, en je gaat er, net als ik, vast spijt van krijgen als je m weg doet 
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
gelukkig dat we voorlopig nog van deze dikke bak kunnen genieten. Lampoen staan top man. Goed bezig (as always dude!)
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Jazeker gozert , ben je al weer terug van vakantie dan
BigD schreef:mooie mod weer geeren mooi dat ie blijft
had je mn pm laatst nog gehad?
Greetz BigD
Jazeker gozert , ben je al weer terug van vakantie dan
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hahaha Danny the forumjunky
Ik zal je vh weekend eens een mail sturen ..
Enjoy the rest of your vacation mate !!
Ik zal je vh weekend eens een mail sturen ..
Enjoy the rest of your vacation mate !!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo mijn velgen staan te koop , vanavond ga ik ze ook nog ff op M.P zetten ..
Van het voorjaar gaan we voor een hele andere look ..
Ik ben de racylook ff beu , we gaan meer blingen ..

photo placed under extreme supervion of Ossie
Ik zat zwaar te twijfelen tussen deze en die Evolution ( speedy velg ) , maar ik vindt de grovere spaak van deze net wat gaver ..
En je ziet Rob zo moeilijk is het allemaal niet
...
Gr. Geer
Van het voorjaar gaan we voor een hele andere look ..
Ik ben de racylook ff beu , we gaan meer blingen ..

photo placed under extreme supervion of Ossie
Ik zat zwaar te twijfelen tussen deze en die Evolution ( speedy velg ) , maar ik vindt de grovere spaak van deze net wat gaver ..
En je ziet Rob zo moeilijk is het allemaal niet
Gr. Geer
Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 21 okt 2010, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors