dirk.......
heb 4 bougies voor je man.....
groet sam
Quinten's R53 m7 cai p 32
- Quinten
- Be Mini
Bericht
zoo vandaag weer wat gedaan, maar rustig aan gedaan!
vannochtend vroeg naar vas Nederland gegaan om de startmotor op te halen! ziet er echt super uit!
helemaal mooi weer, zal morge ff fototje van maken!
daarna door gereden naar Bmw om de overige onderdelen te halen die nog niet binnen waren, uitlaatpakking en overdrukklepje van de supercharger.
toen gelijk weer door naar het bedrijf wat mijn kop ging vlakken, daar was mijn kop gelukkig klaar en al mooi verpakt in een zak!
hij was mooi gevlakt, hoeveelheid houd ik lekker voor mijzelf
, ook hebben ze de in en uitlaat poorten nog even mooi gedaan
!
heb even een fototje genomen van de kop..
daarna de motor rustig in elkaar gaan bouwen met alle nieuwe bouten pakkeningen enzovoort enzovoort..
en net even een fototje ervan genomen maar zal morgen even goede foto's maken!
ziet er goed uit ofniet (ondanks slechte fotokwaliteit)

vannochtend vroeg naar vas Nederland gegaan om de startmotor op te halen! ziet er echt super uit!
helemaal mooi weer, zal morge ff fototje van maken!
daarna door gereden naar Bmw om de overige onderdelen te halen die nog niet binnen waren, uitlaatpakking en overdrukklepje van de supercharger.
toen gelijk weer door naar het bedrijf wat mijn kop ging vlakken, daar was mijn kop gelukkig klaar en al mooi verpakt in een zak!
hij was mooi gevlakt, hoeveelheid houd ik lekker voor mijzelf

heb even een fototje genomen van de kop..
daarna de motor rustig in elkaar gaan bouwen met alle nieuwe bouten pakkeningen enzovoort enzovoort..
en net even een fototje ervan genomen maar zal morgen even goede foto's maken!
ziet er goed uit ofniet (ondanks slechte fotokwaliteit)

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
mooi werk ook toepasslijk dat heineken kratje hahaha hoop dat je wagen weer lekker rijd met dat strakke blok

- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
revisie quint ze blokkiej
PIKKY,S
DAT IS MIJN KRAT HEINIES.....
JA WAAR JE ALLEMAAL WEL NIET OP KOMT HE OM EEN BLOKKIEJ TE REVISEREN IN DE SCHUUR,ZONDER ENIGE KRIK OF ANDERE GEIN.
SAM DOET T LEKKER OP ZE EIGEN MANIER
QUINTEN IS VRIJDAG GEWOON VAN DE PARTIJ OP FOODSTRIP
FF FLINK GUMMEN DAARO,HAHAHHAHAHAH
GROETJES SAM
DAT IS MIJN KRAT HEINIES.....

JA WAAR JE ALLEMAAL WEL NIET OP KOMT HE OM EEN BLOKKIEJ TE REVISEREN IN DE SCHUUR,ZONDER ENIGE KRIK OF ANDERE GEIN.
SAM DOET T LEKKER OP ZE EIGEN MANIER

QUINTEN IS VRIJDAG GEWOON VAN DE PARTIJ OP FOODSTRIP
FF FLINK GUMMEN DAARO,HAHAHHAHAHAH

GROETJES SAM
- Quinten
- Be Mini
Bericht
blok zit erbijna in! alleen nog in z'n ophanging worden gehijst, 4 stekkers aansluiten, en uitlaat aansluiten!
maar daarnaast ook nog heel de wielkasten eringzetten, verlagingsveren erin, homokoneten erin.. voorkant erop en dan 3 tanken op.. 500km.. en dan vrijdag avond streepjes trekken...
maar daarnaast ook nog heel de wielkasten eringzetten, verlagingsveren erin, homokoneten erin.. voorkant erop en dan 3 tanken op.. 500km.. en dan vrijdag avond streepjes trekken...
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
hey Sam, zet je caps lock 'es uit man!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Quinten
- Be Mini
Bericht
Hij is klaaar!!
binnen 1 week alles gedaan, blok eruit, volledig gereviseerd, en er weer in!
in 1 x starten en gaan hoor! + geen problemen met wat dan ook!
Alle lof voor SAM, de beste minisleutelaar die er toch wel is, niemand doet t m na! durf ik om te wedden!
Vrijdag foodstrip zien jullie resultaten wel!!
gr Quinten
binnen 1 week alles gedaan, blok eruit, volledig gereviseerd, en er weer in!
in 1 x starten en gaan hoor! + geen problemen met wat dan ook!
Alle lof voor SAM, de beste minisleutelaar die er toch wel is, niemand doet t m na! durf ik om te wedden!
Vrijdag foodstrip zien jullie resultaten wel!!
gr Quinten
- sam`spimpmini
- Be Mini
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Lekker hoor! 
Bij de Mac-meeting in Breda wil ik dat graag eens zien!
Ik ken er nog wel één die dat ook klaar krijgt..
Pa was er wel voor te vinden om een kopje te gaan bewerken, vlakken, grotere kleppen, in en uitlaatpoorten bewerken. Nu had ie zn zinnen ook nog gezet op het traject tussen gasklephuis en compressor, en om misschien ook het gasklephuis en compressor te gaan aanpakken
ps Sam, zet inderdaad die Caps eens uit, zonder is het ook wel duidelijk

Bij de Mac-meeting in Breda wil ik dat graag eens zien!
Ik ken er nog wel één die dat ook klaar krijgt..
Pa was er wel voor te vinden om een kopje te gaan bewerken, vlakken, grotere kleppen, in en uitlaatpoorten bewerken. Nu had ie zn zinnen ook nog gezet op het traject tussen gasklephuis en compressor, en om misschien ook het gasklephuis en compressor te gaan aanpakken

ps Sam, zet inderdaad die Caps eens uit, zonder is het ook wel duidelijk

Laatst gewijzigd door Anonymous op 14 okt 2010, 06:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors