FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
greetz thanks voor de tip
O oke das wel een dikke zou hem zo van je kopen maar ik ga eerst een aantal elementen zoeken die ik wil kijken hoeveel ruimte het in neemt en dan kijken wat de mogelijkheden zijn.ricktolboom schreef:ik heb nog Signat Rom5 en 3sixty.1 te koopfranklyn85 schreef:Ik zit te denken aan pioneer en alles appart weer met een versterker mono en condensator dan wil ik minimaal zo een 2000watt halenWoK schreef:Succes met het ontwerp van de subkist...
weet niet wat je er in wilt stoppen en hoe hard je wilt gaan...
er is verdomd weinig ruimte in de achterbak...
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
nog wat dat je kan doen
is het ook klink ik intressant hahaha maar je kan al weinig doen aan de GP dus d.m.v dit is er tochspeedy schreef:klinkt als een skate board move
nog wat dat je kan doen

- Rickster
- Volledig MINI minded!
Bericht

tuurlijk wel, dikke auto dikke audioMaVaEe schreef:x2speedy schreef:hoort niet in een GP

ok hoor t welfranklyn85 schreef:
O oke das wel een dikke zou hem zo van je kopen maar ik ga eerst een aantal elementen zoeken die ik wil kijken hoeveel ruimte het in neemt en dan kijken wat de mogelijkheden zijn.

- BlackaManWaggie
- Leerling Mini lid
Bericht
@Franklyn: bevalt je huidige woofer-dingetje toch niet zo, dus?
Valt wel mee, toch? Er zit nl geen achterbank in een GP...WoK schreef:Succes met het ontwerp van de subkist...
...er is verdomd weinig ruimte in de achterbak...
mss ietsie-pietsie tè MINI?
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee rene bevalt voor geen ene reet haha moet beuken weet je toch en met de ruimte komt ook wel goed iddBlackaManWaggie schreef:Valt wel mee, toch? Er zit nl geen achterbank in een GP...WoK schreef:Succes met het ontwerp van de subkist...
...er is verdomd weinig ruimte in de achterbak...
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
vandaag gaat me nieuwe scherm in de auto
later vandaag foto's
ze hadden zoals gewoonlijk de verkeerde interface voor me stuurbediening opgestuurd dus dat word iets later

ze hadden zoals gewoonlijk de verkeerde interface voor me stuurbediening opgestuurd dus dat word iets later

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- BlackaManWaggie
- Leerling Mini lid
Bericht
...ieder z'n ding, toch?
'hoort niet in een GP...-hoort niet in een GP...-hoort niet in een GP...'
Natuurlijk is het al heerlijk om de motor van een GP te horen
, maar soms wil je ook wel eens een muziekje en dat moet dan wèl goed klinken!
Oké, het GP-interieur is tè speciaal om te verminken, maar je kan een boel 'stealth' inbouwen en een klapscherm is dan een goed begin.
Als je dan ook nog (zèlf) een kist in GP-stijl maakt; bijv. bekleed met zwarte en eventueel donkerrode skai, dan kan het best nog wel goed komen! (...en ik wil je daarbij best wel helpen, Franklyn!)
Wíe bepaald eigenlijk wat 'hoort'?! De Mini is juist dè uitgesproken auto om je eigen stijl op toe te passen; ook al is dat een GP...
Zoals hierboven al staat: 'ieder z'n ding, toch?' AMEN!
Gefeliciteerd met je nieuwe head-unit, Frank! See-ya tonight @ the party...
(P.S.: off-topic, maar ik heb gisteren nieuwe voorbanden op de Beemer gezet)
Natuurlijk is het al heerlijk om de motor van een GP te horen

Oké, het GP-interieur is tè speciaal om te verminken, maar je kan een boel 'stealth' inbouwen en een klapscherm is dan een goed begin.
Als je dan ook nog (zèlf) een kist in GP-stijl maakt; bijv. bekleed met zwarte en eventueel donkerrode skai, dan kan het best nog wel goed komen! (...en ik wil je daarbij best wel helpen, Franklyn!)
Wíe bepaald eigenlijk wat 'hoort'?! De Mini is juist dè uitgesproken auto om je eigen stijl op toe te passen; ook al is dat een GP...
Zoals hierboven al staat: 'ieder z'n ding, toch?' AMEN!
Gefeliciteerd met je nieuwe head-unit, Frank! See-ya tonight @ the party...
(P.S.: off-topic, maar ik heb gisteren nieuwe voorbanden op de Beemer gezet)
Laatst gewijzigd door BlackaManWaggie op 09 okt 2010, 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
mss ietsie-pietsie tè MINI?
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thx rene ..........................en ja AMEN
hij is echt goed gelukt zal ze vanaaf ff uploaden de fotos
hij is echt goed gelukt zal ze vanaaf ff uploaden de fotos

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier de foto's van mij nieuwe scherm vind het zelf erg netjes en in gesloten stand is het net alsof het zo hoort

Greetz frenk

Greetz frenk
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja wist wel dat jij dat zou zeggen hahaha maar vind het wel weer ideaalspeedy schreef:sorry Frenkspeedy schreef:klapscherm komt voor de teller en vind ik echt jammerniet mijn smaak
want je gaat toch niet elke keer dat scherm inklappen

Onze sponsors