Mooie Clubbie heb je! Die moet wel opvallen in Alkmaar. Er rijden daar nog niet zo veel clubgenoten rond volgens mij.
Ik ben ook regelmatig in die omgeving te vinden, route A9, langs HET stadion (in de kleuren van je Clubman ) ring oost, N242.
Ik kom oorspronkelijk uit Langedijk en de rest van m'n familie woont daar nog.
Zwaaien hè als we elkaar tegenkomen.
Vanmiddag weer aan het sleutelen geweest, de sidemarkers aan de achterkant geplaatst.
Hier zie je hoe de binnenkant vast zit.
Achter de lichtunit zit een zwart kastje waar door frisse lucht gaat, hier heb ik een gaatje (witte stip) in geboord en een doorvoerrubbertje geplaatst.
Het eindresultaat
Helaas nog niet aangesloten want ik had in plaats van de rode aftak clips, rode doorverbinders (knijp variant) met krimpkous erop gekocht.
Dit is de duraseal doorverbinder.
Echter deze bleken te klein om aan een kant er 2 draadjes in te stoppen. Moet nu de blauwe halen
Was toch ook de krimpkous vergeten om de draaden mooi af te werken in plaats van isolatietape.
Laatst gewijzigd door bezwi op 03 okt 2010, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
In de DIY R56 van parklaneworks noemt hij een prijs voor de verbreding zijpaneel van € 21,12 echter deze zijn flink gestegen qua prijs, namelijk naar € 36,12 per stuk.
Toen ik donderdag bij Maaral in Alkmaar langs ging om de laatste spullen op te halen voor de sidemarkers, vroeg ik of de bougies ook werden vervangen bij het verversen van de olie.
Op de rollenbank had ie, volgens Ghisbert, wat last van zijn bougies.
In 1e instantie werd gezegd bij bij 48.000 km (?) maar hij zou het navragen. Gisterochtend werd ik gebeld dat de bougies bij elke beurt behoren te worden vervangen. Dit is dus elke 'Works' van toepassing.
Daar ik ook de beruchte 'dieselratel' nog onder de garantie wil laten verhelpen of te wel de kettingspanner vervangen wordt dit samengevoegd tot 1 afspraak.