En die porsche is idd heeeeel gaaf, ik had al wel in snelle wagens gezeten (dacht ik), maar dit is echt something else! Geluid valt wel wat tegen, zeker gezien de prestaties, verwacht je wel wat ruigers...
Laatst gewijzigd door Fred op 12 mar 2011, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Thanks, tja om eerlijk te zijn loop ik ook niet wild van de "doordeweekse" (bijna erg om te zeggen!) carrera, maar een gt2/3, turbo ... Daarvoor laat ik ff alles om me geen links liggen om er toch maar een glimp van op te kunnen vangen.
Volledig rode achterlichten zijn leuk, maar denk dat ik dat vrij snel beu gezien ben... Smoked pinklicht zou ik dan wel weer gaaf vinden... Krijg het alleen niet over mijn hart om te prutsen aan een nieuwe wagen
Ik snap wat je bedoelt Fred, ik heb dat zelf ook nog steeds. Maar het begint al minder te worden.
gt2/3 is inderdaad wel dik, maar het blijft een 911. Niks mis mee, maar verre van spannend om te zien. Mss komt het ook omdat er hier in de regio meer 911's dan Golfjes rondrijden (bij wijze van..). Vroeger was een 911 mijn droombak....maar inmiddels dus niet meer..
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *