Beste Clubbers.... ik ga vloeken in de kerk, maar niet geschoten is altijd mis :-P
Mijn broertje haalt bijna zijn rijbewijs, en mijn OV-studentenkaart komt bijna te vervallen. Omdat ik niet iedere dag naar Leiden wil in de MINI ( dan is hij binnen het jaar niets meer waard ) hebben we het idee gevat om een oude suzuki alto te kopen... zo'n oud vierkant en met name zuinig autootje. Als iemand nog ergens eentje weet te staan, hoor ik het heel graag. De vereisten:
- bouwjaar van voor 1995 ( de MK2 )
- 0,8l motortje ( zodat hij 1:20 rijdt )
- handmatige versnellingsbak
- nog een poosje apk
- niet meer dan 100.000 km. ( het liefst onder de 70.000 )
- 5 deurs is leuk, maar geen must
Mocht iemand er eentje weten te staan, ik hoor het graag.
Suzuki Alto!
- Misterman
- Be Mini
Bericht
Ow ik gebruik hem ook zeker ;-) maar net als eten en muziek blijft het het lekkerst als je het voor speciale momenten houdt ;-) Als ik iedere dag naar Leiden rijd, dan maakt het me niet uit waar ik in zit... juist zo'n urban alto heeft dan wel wat :-p Morgen ga ik als het goed is eentje kopen. Een alto uit 1996 met 35.000 op de teller... meer info volgt.
P.s. ik doe t samen met mn broertje.... die laat ik nl niet gelijk in de Mini
P.s. ik doe t samen met mn broertje.... die laat ik nl niet gelijk in de Mini

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gewoon je mini maximaal verzekeren
rijd je misschien binnenkort wel een nieuwe dankzij je broertje 

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
De R50/R53 MINI's zijn tegenwoordig als je zo links en rechts kijkt op marktplaats ook al geen drol meer waard... en als je ook ziet hoeveel aanbod er is... 

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- speedy
- NMC Legend
Bericht
bijna 800 mini's te koop op marktplaats idd .
Ik vind het soms ook wel zonde om zoveel km te rijden met mijn auto maar aan de andere kant heb je hem er toch ook voor gekocht en ik zou nooit in een alto gaan zitten
ik rijd elk jaar zo'n 35000 km met de mini en dat is toch behoorlijk veel maar heb wel 35000 km dikke fun 
Ik vind het soms ook wel zonde om zoveel km te rijden met mijn auto maar aan de andere kant heb je hem er toch ook voor gekocht en ik zou nooit in een alto gaan zitten

- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik benhet wel met Speedy eens. Je hebt een leuke auto toch om lekker te gebruiken?
Je had toch een auto naast je MINIMaVaEe schreef:Ik begrijp Chris wel. Ik rij ook 32k per jaar waarvan 75% ervan in de file...
Omdat openbaar vervoer geen optie is heb ik er ook weleens over nagedacht om er een auto naast te kopen voor woon werk.

- Kees en Annet
- Racende reporter
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
om eerlijk te zijn denk ik er af en toe ook wel eens aan om voor 500 euro een bakje te kopen voor de winter. Is goedkoper dan een setje winterbanden....
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors