Rianne's PS Cooper - VERKOCHT

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Quinten
Be Mini
Be Mini

12 okt 2010, 23:50

Marcel Always Open schreef:Als er een jaar garantie inbegrepen is in die prijs, en geen afleverkosten, is de zwarte uit die advertentie misschien een optie.
Maar dan wel goed testen of er blijvende schade is agv die aanrijding.
En de kilometerstand is opmerkelijk laag voor een auto van 5.5 jaar oud.
dat valt wel mee, mijn moeder heeft na 5jaar pas 28000 kilometers op de teller..

die mini op de foto heeft wel heel mooie beklede hemel!
maar vanwege die schade zou ik t niet doen!
kijk ook is om te importeren, heb ik ook gedaan, en scheelt vaak een hoop!
autoscout24.nl staan hoop mini;s!
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 okt 2010, 07:31

Misschien een poos stilgestaan om de schade te herstellen .. :|
willem
Mod virus alert!
Mod virus alert!

13 okt 2010, 07:54

mwha als een auto schade heeft gehad wil niet per definitie zeggen dat je die auto niet moet kopen, heel veel autos hebben een schade verleden wat meeste mensen niet eens weten. Vaak is het nog zo dat de lak die door een schade hersteller gebruikt wordt vele malen is beter dan fabriek af. En als er alleen plaatwerk opnieuw gespoten is dan zal de schade allemaal wel meevallen.
MaVaEe
Koeien-teller

13 okt 2010, 10:12

Overberg is hier om de hoek. ;)

Ik zou wel een aankoopkeuring laten doen als je het zeker wilt weten dat die goed is. :)
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 okt 2010, 15:13

als de schade hersteld is door een Focwa erkend bedrijf moet er een certificaat bijzitten. Je hebt dan zelfs garantie. En op zich ben ik het met Willem eens dat een schadeverleden niet direct een reden hoeft te zijn om 'm te laten staan. Mits de schade netjes hersteld is natuurlijk. Daarom zou ik 'm sowieso laten keuren door de DEKRA of ANWB.

Aan de andere kant is het aanbod gebruikte MINI's zo gigantisch groot, dat je op zich best wel kunt zoeken naar een MINI zonder schadeverleden.

Ik vind het wel een pre dat de verkoper er eerlijk over is.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 okt 2010, 19:35

Pfff moeilijk hoor...
In iedergeval bedankt voor jullie reacties!

Morgenavond komt er iemand kijken die eventueel de MINI zou willen overnemen met Aero-pakket en verlaging. (Velgen en Milltek gaan zoiezo mee naar de nieuwe MINI) Spannend :?
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 okt 2010, 20:12

Blue Chaser schreef:Misschien een poos stilgestaan om de schade te herstellen .. :|
Volgens het onderhoudsboekje is er in de eerste 2 jaar 18.000 km mee gereden. De laatste 3 jaar is daar nog maar 12.000 km bij gekomen. De laatste onderhoudsbeurt was in feb van dit jaar, gelijk met de APK. De MINI is onderhouden bij Benerink BMW/MINI in Oldenzaal. Ik heb vandaag gebeld met dit bedrijf en de auto was inderdaad bij hun in onderhoud, de schade is niet door ze hersteld. Ze dacht ook te weten dat het een lease auto was.

Ik denk toch dat ik een keuring ga laten uitvoeren bij de ANWB. Ik dacht dat dat rond de €400 zou kosten ofzo, maar het valt erg mee: €160.
PepperWhite
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 okt 2010, 20:20

ik zag dat je in rotterdam woont en dan kan ik je aanraden een keer langs http://www.checkpoint4cars.nl/ te rijden , is echt een hele vriendelijke man en doet ook die keuring want hij is een oud ANWB monteur die voor zichzelf is begonnen :icon_top:
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 okt 2010, 11:25

Herstelde schade aan een auto is op zich niet erg.
Deze handelaar zit ook bij mij in de buurt en volgens mij herstelt hij zelf schadeauto's. Ik vraag me dan altijd af waarom hij de motorkap niet zelf direct goed afstelt. Of is het toch niet zo eenvoudig....
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 okt 2010, 16:10

PepperWhite schreef:ik zag dat je in rotterdam woont en dan kan ik je aanraden een keer langs http://www.checkpoint4cars.nl/ te rijden , is echt een hele vriendelijke man en doet ook die keuring want hij is een oud ANWB monteur die voor zichzelf is begonnen :icon_top:
Thnx voor de tip, maar ik ga toch naar de ANWB in Utrecht, de MINI staat namelijk vlakbij Veenendaal. Anders was het een optie geweest.
BRG schreef:Herstelde schade aan een auto is op zich niet erg.
Deze handelaar zit ook bij mij in de buurt en volgens mij herstelt hij zelf schadeauto's. Ik vraag me dan altijd af waarom hij de motorkap niet zelf direct goed afstelt. Of is het toch niet zo eenvoudig....
Ik zal het vragen bij de ANWB, volgende week donderdag heb ik een afspraak...
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 okt 2010, 18:45

Nou, de kogel is door de kerk... Ik heb een andere MINI gekocht! 8)
Vandaag die zwarte laten keuren door de ANWB en alles was netjes. Paar kleine dingetjes, zoals de uitlaat die nog wel heel is maar wel vervangen zou kunnen worden etc. (m'n Milltek moet er toch weer onder)
De schade is in iedergeval goed hersteld, en verder is ie motorisch erg netjes.
Als het goed is ga ik 'm zaterdag al ophalen :zon
Ik zal een snel nieuwe SYR aanmaken voor m'n 2e MINI!

Zo staat m'n PS er nu bij:
Afbeelding
Verlaging + 16" = gek, maar minder erg als ik gedacht had eigenlijk (in het echt in ieder geval, op de foto is het geen gezicht :s )
(uiteraard zitten de kapjes inmiddels weer op de velgen)
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2010, 18:56

Congrats! 8) Ben benieuwd! ;)

Deze wordt verkocht met alle opties? Aerokit en schroefset etc?? :wink:
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2010, 19:01

Sven (en ik) ziet mogelijkheden.. :)
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 okt 2010, 19:20

Nope...
M'n Milltek gaat er nog onderuit, de schroefset en Aero misschien...
Ik heb iemand die 'm misschien wil kopen met Aero en schroefset. Zo niet, dan laat ik de bumpers overspuiten voor m'n nieuwe (helaas voor jullie :p ) en m'n schroefset staat al te koop hier, maar is alleen voor R50's tot bouwdatum feb 2002
Dus zoiezo niet voor jou, Junky. Sven misschien... ff checken met je chassisnummer op realoem wanneer ie gebouwd is, misschien past het wel.
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 okt 2010, 19:31

Terug naar “Show your ride”