ook die zwarte omlijsting van de grill is mooi, daar passen mooie zwarte strepen heel goed bij, dus misschien even verder foto shoppen?!
En dan misschien in mat zwart een idee??
Ik moet zwarte strepen op Horizon Blue denk ik ff in real life zien. Zelf ben ik gecharmeerd van twee van die dikke strepen in het midden van de motorkap met naast elke dikke streep 1 accentstreepje. Maar welke kleur en staat wel op non cooper met Horizon Blue..... Ook vervelend is dat het helemaal niet meevalt om stripes te fotosjoppen.
Kom gerust eens langs als je zwarte strepen op Horizon Blue wilt zien irl
ik woon in Maarssen, dus niet al te ver van Hilversum
overigens heb ik wel een witte pinstripe langs mijn zwarte bonnets, maar daar kun je natuurlijk omheen kijken.
Ook heb ik de lijsten in het zwart, dus misschien kunnen we wel even kijken hoe dat staat
chroom spuiten is wel lastig. Is vooral erg gevoelig voor steenslag en wordt snel minder mooi. Beter is om gewoon een zwarte grillomlijsting te plaatsen (+JCW grill...). Ik heb volgens mij nog wel iets liggen. Zal eens een keertje mn schuurtje induiken..
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Thanx all. Ik heb de JCW grill-omlijsting al besteld, en die komen donderdag of vrijdag binnen. Ik besef nu alleen dat ik de JCW grill ben vergeten te bestellen. Als je hem nog hebt, kun je hem meenemen naar de foodstrip vrijdag? Ik ben van plan om even langs te komen. Kan ik meteen de stripes van Woosh! eens van dichtbij bekijken.
De zwarte grillomlijsting is geplaatst.
Dit is wat ik gekocht heb:
51130417137 Blende Lufteinlass
51130417134 Blende Lufteinlass
Helaas zit ie niet overal net zo strak tegen de motorkap als ik gehoopt had. Op de plek waar de omlijsting richting de bumper naar beneden afbuigt, is er meer ruimte dan in het midden..... Terwijl de onderste omlijsting perfect zit... Heeft iemand anders dit ook? Is dit te verhelpen? (Gelukkig zijn het geen dure onderdelen).
(Foto is lichter gemaakt dmv brightness/contrast om het resultaat beter te tonen)
Next up:
Offset Racing Stripe Kit
Tinted Tail Light Film
Black Side Marker Lens
Stubby Antenna
Blackout Beltline Kit
Zo te lezen ga je echt voor de Black on Blue met jouw MINI
erg dik, ben benieuwd hoe het gaat staan!
heb je een foto van de voorkant volledig met de nieuwe lijsten?
ik zal eens kijken hoe ze bij mij zitten, maar kan me niet herinneren dat er zo'n ruimte tussen zat..
Yep, Black & Blue. Morgen bij wat beter licht zal ik eens een nieuwe shot maken.
Ik ga ook nog voor de zwarte achterlicht omlijstingen (niet die carbon dingen), maar misschien kan ik dat ook zelf doen met wat zwarte vinyl vellen.
Ook de Camden Headlights gaan erin denk ik. Die dingen vind ik echt strak. Maar dan moet ik wel even sparen. Kost al gauw een pak centen. (http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=05&hl=2)
Ik heb nog zitten denken aan het uitvoeren van een Joey-Mod, maar ik wil zonder poespas terug kunnen naar de originele lamp units.
Wat ook nog hoog op de wensenlijst staat zijn blauwe ledjes in de snelheid & toeren klokken.
Maar hoe ik dat te pakken krijg weet ik nog niet. Dit plaatje komt van essentialmini.co.uk, en die solderen al je ledjes om.
Misschien zelf nieuwe units aanschaffen en opsturen.
Hier staat duidelijk een JCW grill voor een COOPER/ONE. Daarom nam ik aan dat ie precies zou moeten passen....
Maar geen nood, komt wel goed. Het staat iig beter dan die chrome omlijsting. Ik kan ook een keertje een middagje met de föhn aan de slag, kijken of ik de ronding iets kan aanpassen.