10 pks en 13 Nm winst bij een One/Cooper
15 pks en 10 Nm winst bij een Cooper S.
Dit zijn de laagste winsten bij een Kempower. Het kan altijd meer zijn...
@Hans: als ik rem en ik laat aan 10km/u mijn koppeling los, dan zal hij rustig verder rijden aan 5 km zonder uit te vallen of schokken, terwijl hij in eerste staat zonder ingedrukte koppeling of gaspedaal.
Hoe weet je of je koppeling stuk is?
Nokkenas
- Number 19
- Enthousiast
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
100 in 5 en dan volgas geloof ik.
als de motor meer toeren gaat maken zonder te versnellen is je koppeling versleten.
@ number 19: wel interessante cijfers trouwens!
welke waardes heeft de nokkenas van kempower voor de cooper? en welke invloed heeft de nokkenas op het karakter van de motor (stationair lopen, koppel bij lage toeren etc)? wil je dat eens via de mail vragen?
Heb van chris een leuke pm gehad met een schappelijk voorstel betreffende een schrick as met montage. Wie hebben er hier serieus interesse?
- sid
- berthil
- maaij
wie nog meer?
als de motor meer toeren gaat maken zonder te versnellen is je koppeling versleten.
@ number 19: wel interessante cijfers trouwens!
welke waardes heeft de nokkenas van kempower voor de cooper? en welke invloed heeft de nokkenas op het karakter van de motor (stationair lopen, koppel bij lage toeren etc)? wil je dat eens via de mail vragen?
Heb van chris een leuke pm gehad met een schappelijk voorstel betreffende een schrick as met montage. Wie hebben er hier serieus interesse?
- sid
- berthil
- maaij
wie nog meer?
Laatst gewijzigd door Sid op 27 nov 2006, 18:59, 2 keer totaal gewijzigd.
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik pm je het bericht van chris even door
waar zie je die op de website staan berthil? ook schrick?Berthil schreef:Ik heb wel interesse maar kan er op dit moment eentje kopen voor 180 euro die 10.000 heeft gedraaid. Nieuw had deze 350 euro gekost bij http://www.sandtler.de/inhalt_index.htm.
ik pm je het bericht van chris even door

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Ik hoor veel goede verhalen van Schrick.
De Kempower nokkenas lijkt me ook wat. 10 pks en 13 Nm winst bij een One/Cooper is best netjes. M7 Racing gebruikt deze ook in hun Cooper.
Deze waarden zijn wel met software update neem ik aan?
Kijken wat Chris ervoor vraagt
De Kempower nokkenas lijkt me ook wat. 10 pks en 13 Nm winst bij een One/Cooper is best netjes. M7 Racing gebruikt deze ook in hun Cooper.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Number 19
- Enthousiast
Bericht
@Sid: stuur hem een mailtje; [email protected]
Mijn relatie met Kempower is niet zo goed als die van Hans met Beek.
Die winst is inderdaad met de aangepaste software.Maaij schreef:Ik hoor veel goede verhalen van Schrick.
@Sid: stuur hem een mailtje; [email protected]
Mijn relatie met Kempower is niet zo goed als die van Hans met Beek.

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie waarden
, maar komt wel duur uit he met die aangepaste software... Hoe zou em dan bv reageren met heinz software (vermogenwinst)?
Ik zoek nog altijd iets om men mini meer koppel te geven, iemand een idee? In toeren gaat het vlot genoeg, maar bij lage toeren komt er nu niet veel uit ...

Ik zoek nog altijd iets om men mini meer koppel te geven, iemand een idee? In toeren gaat het vlot genoeg, maar bij lage toeren komt er nu niet veel uit ...

- Fred
- Volledig MINI minded!
- Hans
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors