Net als Berthil vond ik het ook best wel akelig om de dremel in mijn dashboard te moeten zetten, maar er vanuit gaande dat het er goed uit zou gaan zien de gok toch genomen en gewoon begonnen! Ik vond persoonlijk deze optie ook iets subtieler dan de JCW shiftlight, en niet te vergeten.. een stuk voordeliger! Ik heb er incl verzendkosten 45 euro voor betaald vanuit Engeland.
Vroige week al begonnen met een uitsparing te maken in de rand boven de centrale klok en daarna eenzeflde gat in het schutbord wat eroverheen ligt gemaakt. Vervolgens een gat geboord om de kabel door te kunnen voeren naar de grote draadbundel bij de OBD-poort. Pa heeft daarna de draadjes vastgesoldeerd zoals Berthil had beschreven op R53.nl en is de Revlight vastgezet met wat siliconenkit. Starten en aansluiten was het motto, niet dus, unit defect. Teruggestuurd en alles opnieuw gedaan vanavond na het ontvangen van een nieuwe en nu ging wel alles goed! Even bezig geweest met het instellen, wat niet zo gemakkelijk verliep maar wederom dankzij wat hulp van Berthil's site was ook dat klusje vanavond klaar! Ongelofelijk hoe fijn het is dat ik dit niet allemaal zelf hoefde uit te vogelen.. Scheelde een berg tijd!
Ik kan het helaas niet filmen, maar voor een impressie weten jullie toch wel waar jullie moeten zijn. Ik heb wel wat fotootjes genomen!

Bert en Ernie de mascottes zitten ook eindelijk op hun plekje en nog wat extra foto's die vanavond gemaakt zijn.