de dealer net aan de telefoon gehad en zij zeiden het volgende: het stotteren komt door de nieuwe bougies en het inregelen hiervan. De auto moet als het ware wennen.hij stottert nu ook niet meer trouwens. De monteur vertelde mij dat de compressor hard jankt en dat niet normaal is. Dit zou betekenen dat de compressor het snel kan begeven.
heb ik nooit van gehoord dat een auto moet wennen aan de bougies die dingen moeten toch gewoon op het juiste moment vonken en doen ze dat niet dan rijd de auto beroerd
Zul je toch een nieuwe compressor moeten hebben denk ik
Je moet de intercooler er vanaf halen, de intercoolerhoorntjes en ik geloof dat je er dan bij zou moeten kunnen.. Pin me er niet op vast hoor.. maar hij zit vrij vooraan op je blok links als je ervoor staat, zo'n moeite zou het niet zijn denk ik
Ik zit te twijfelen wat ik zal doen met mijn striping... Zal ik deze erop houden of een andere striping aan laten brengen? Wat vinden jullie? Ik vind zelf de striping nog best gaaf maar het wordt een beetje faal!
paar bonnetstripes kosten niet zoveel. Je zou het zelfs zelf kunnen doen. Je kunt het opnieuw laten plakken, eventueel kun je dan het design iets veranderen zodat het toch weer wat nieuws is aan de auto. Ik zou wel wachten met plakken tot na de winterperiode.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"