Die breytons zijn gaaf! vallen lekker op, en maken em dik! Alhoewel die uhhm mx-5 velgen toch ook wel stoer zijn, een stuk gewaagder en unieker... zou het alleen wel in het echt moeten zien om er enthousiast van te raken...
Succes met kiezen!
Ik zie tot nu toe nog weinig voorbij komen dat ik echt mooier vind staan onder jouw auto dan je R113's . Wat me wel gaaf lijkt als je een keer wat anders wil, is een gekleurd (bijv. rood) randje op je R113's zoals Greg dat op z'n JCW heeft gehad:
Volgens mij is het heel gaaf als je dat rood ergens anders subtiel terug laat komen, bijv. met striping .
misschien heb je gelijk Peter. Maar als ik de 113's verkoop kan ik voor dat geld weer die Rota's kopen, dus kost het niks......
Maar zo'n dikke e90 wordt wat mij betreft de opvolger.... maar nu nog niet..
@ de rest: thnx voor jullie meningen en comments! Ik vind m'n 113's ook nog supervet. Maar ik zie ze leke dag en dan wil je op den duur wel eens wat anders. Dus ik kijk gewoon lekker rond en als ik wat tegen kom wat ik echt veeeeeeel dikker vind dan zie ik wel wat ik doe. Ik vind die Grid's nu wel megadik... Ik vind de breytons wel dik, maar niet onder mijn JCW. Als ik een ander wiel neem, dan minimaal 7,5J.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *