Engine Damper Group Buy
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Uiteraard, maar ik heb hem nog niet. Zondag ben ik weer terug in NL en dan spreek ik met Berthil af of we het via de post doen of dat ik ff langscros.Smini schreef:Bearcrow: Titanium, PRE-facelift uitvoering
Smini: Red, facelift uitvoering
iDD kun jij een foto maken van jouw rode damper kit?
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind ook dat ie beter aan het gas hangt, maar wel vanaf 2000 toeren, daaronder pakt de motor niet snel genoeg op om het verschil te merken denk ik.
Goed nieuws voor de Group Buy, volgens Texas Speedwerks mogen we rekenen op weer 15% korting, ook als we niet tot 10 stuks komen. Meld je dus hier even aan als er één wilt en geef kleur (rood, blauw, titanium) en model (pre-facelif, faclift) aan.
Voor Sid stelden ze voor een facelift kit i.p.v. een pre-facelift kit te leveren en dan gewoon de steunen om te wisselen die Sid nu heeft, dat alles dus zonder extra kosten voor Sid. Of heb je aan de steunen van de kit gelast Sid?
Goed nieuws voor de Group Buy, volgens Texas Speedwerks mogen we rekenen op weer 15% korting, ook als we niet tot 10 stuks komen. Meld je dus hier even aan als er één wilt en geef kleur (rood, blauw, titanium) en model (pre-facelif, faclift) aan.
Voor Sid stelden ze voor een facelift kit i.p.v. een pre-facelift kit te leveren en dan gewoon de steunen om te wisselen die Sid nu heeft, dat alles dus zonder extra kosten voor Sid. Of heb je aan de steunen van de kit gelast Sid?
- Black Berliner
- 4 op een rij!
Bericht
Dan moet ik toch maar even naar de ringen-gigant
Welke soort en maat moet ik hebben?
Komt er nog een montage meet dit weekend? Ik kan niet wachten om de demper te testen!
Edit: ik ben erbij zondag!

Welke soort en maat moet ik hebben?
Komt er nog een montage meet dit weekend? Ik kan niet wachten om de demper te testen!
Edit: ik ben erbij zondag!
MINI: SIZE IS DECEPTIVE
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
M7 Racing gaat akkoord met zondag 3 december, ik stel voor om 13.00 uur.
Wie komt er allemaal?:
Berthil
Black Berliner
....
Neem wat extra O-ringetjes mee om trillingen te voorkomen, 4 is goed, 8 is beter (twee ringetjes die in elkaar passen neem ik aan Hans?).
Wie komt er allemaal?:
Berthil
Black Berliner
....
Neem wat extra O-ringetjes mee om trillingen te voorkomen, 4 is goed, 8 is beter (twee ringetjes die in elkaar passen neem ik aan Hans?).
Onze sponsors