@ wall-e: nee trillen is nog niet opgelost. Nu heb ik er wel even naar gekeken en kwam tot de ontdekking dat de achterbumper net contact maakt met de uitlaat. Ik moet nog even kijken of ik de uitlaat iets lager kan krijgen. Maar ik heb pas morgenavond tijd hiervoor.
@ Sven: ghehe misschien reed ik wel iets te hard ja;) en dat achterbankje is inderdaad plat
Vandaag zou bij Beek een schroefset eronder gezet worden. Een Cobra V3 set die ik van Maus heb overgekocht. Helaas is het niet helemaal gelukt want 1 demper aan de voorkant is vastgelopen met omhoog schroeven. Dus even opsturen naar Cobra...
Hier wel wat pica's van de achterkant (want die zijn wel blijven zitten) Ik kan nog net mijn vingers tussen de wielkast en de band krijgen. Dit is wel te laag want als ik over een rotonde rij dan loopt hij al aan.
Toch lijkt hij zo nog lager te kunnen... :S raar verhaal....
Al contact met klaas gehad zie de demper wel verschijnen.. zal hem gelijk opfrissen want verstellen altijd met een schone demper.. anders gaat er vuil tussen zitten zoals nu.. no worries!
goed je ff gesproken te hebben.. en die rotondes gewoon blijven pakken.. want scraping is cool!!!