Goedenavond,
Vorige week contact gehad met de BMW dealer voor een skibox. Aangezien
het niet standaard op de mini kan, is het voorstel gedaan om 4 houders op het
dak te monteren.
Allereerst de houders, iemand hier ervaring mee en/of afbeelding hoe dat eruit ziet?
Totaal prijs kwam zo rond de 700 euro, incl. BTW en montage. Opzich best te overzien
aangezien we toch nog wel even mini blijven rijden.
Nu weet ik dat er ook systemen zijn met zuignappen, alleen kun je daar alleen ski /en of
snowboard mee vervoeren. Aangezien ik altijd met ruimte gebrek zit, wil ik het liefst
een boks waar ook wat tassen etc. inkunnen.
Graag jullie's advies of ervaring.
Update: Zie hieronder
Imperiaal Mini One
- Mister Mario
- One wheel wonder
Bericht
Gewoon een originele MINI imperial, of wel 2 dakdragers kopen bij je dealer, koste ca. 250 euro, heb ik ook en geen storende vaste adapters op je mooie MINI en de dakdragers kunnen er zo weer vanaf, zijn ook afsluitbaar.......... 

Keep it MINI to Impress
- Geerth
- 4 op een rij!
Bericht
Dat blijkt dus niet bij alle mini's te kunnen .... Volgens de BMW / Mini dealer moet er dus iets gemonteerd worden op mijn dak voordat het erop kanMister Mario schreef:Gewoon een originele MINI imperial, of wel 2 dakdragers kopen bij je dealer, koste ca. 250 euro, heb ik ook en geen storende vaste adapters op je mooie MINI en de dakdragers kunnen er zo weer vanaf, zijn ook afsluitbaar..........
Mini... Exciting to the very last drop.
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dag Geert,
niet moeilijk doen, koop dezeThule
Hetgeen jou is wijsgemaakt, is dat er gaten in het dak moeten, zodat je daar je imperiaal "in kunt klikken". Geloof me, er zijn mensen die dit ooit gedaan hebben
. We zijn inmiddels een paar jaar verder en je kunt nu imperiaals kopen, welke je voor de generatie MINI's R50 en R53 (dus ook de MINI in je gallery) gewoon op de dakrand vastzet!!
Informeer anders even hoe de bevestiging is bij Blue Chaser!!
Succes
marss
Hetgeen jou is wijsgemaakt, is dat er gaten in het dak moeten, zodat je daar je imperiaal "in kunt klikken". Geloof me, er zijn mensen die dit ooit gedaan hebben

Succes
marss
- Geerth
- 4 op een rij!
Bericht
Heb een PM gestuurd, evt. iemand die weet waar ik ze kan bestellen als deze al verkocht is?
Marss Bedanktmarss schreef:Dag Geert,
Hetgeen jou is wijsgemaakt, is dat er gaten in het dak moeten, zodat je daar je imperiaal "in kunt klikken". Geloof me, er zijn mensen die dit ooit gedaan hebben. We zijn inmiddels een paar jaar verder en je kunt nu imperiaals kopen, welke je voor de generatie MINI's R50 en R53 (dus ook de MINI in je gallery) gewoon op de dakrand vastzet!!
Succes
marss

Heb een PM gestuurd, evt. iemand die weet waar ik ze kan bestellen als deze al verkocht is?
- Geerth
- 4 op een rij!
Bericht
Als ik google op thule mini one of r50 kom ik wel bij thule uit maar geen webshops in NL.
Hopen dat morgen de kopers afhaken dan rij ik morgen naar Bluechaser.
Bluechaser krijgt net morgen kijkers / kopers. Thule is wel overal te krijgen, maar vind dit type niet overal.marss schreef:Your welcome, daar is het forum voor!!!
Het merk Thule is overal te bestellen (Halfords bijv) en anders ook even aan Bluechaser vragen
marss
Als ik google op thule mini one of r50 kom ik wel bij thule uit maar geen webshops in NL.
- Geerth
- 4 op een rij!
Bericht
) vandaag de dakdragers bij Exeter Roofracks and Boxes besteld. Nu heb ik deze week
3 dealers gebeld en niemand kon het leveren .... Nu in de UK de dragers besteld, 169 pond .. (190 euro)
Ik hou jullie op de hoogte.
Met medewerking van Bluechaser (thnxGeerth schreef:Bluechaser krijgt net morgen kijkers / kopers. Thule is wel overal te krijgen, maar vind dit type niet overal.marss schreef:Your welcome, daar is het forum voor!!!
Het merk Thule is overal te bestellen (Halfords bijv) en anders ook even aan Bluechaser vragen
marss

3 dealers gebeld en niemand kon het leveren .... Nu in de UK de dragers besteld, 169 pond .. (190 euro)
- Geerth
- 4 op een rij!
Bericht
Het is even de eerste keer lastig, maar daarna heb je het zo voor elkaar
Vandaag de houder binnen gekregen. PerfectGeerth schreef:Met medewerking van Bluechaser (thnxGeerth schreef:Bluechaser krijgt net morgen kijkers / kopers. Thule is wel overal te krijgen, maar vind dit type niet overal.marss schreef:Your welcome, daar is het forum voor!!!
marss
Hopen dat morgen de kopers afhaken dan rij ik morgen naar Bluechaser.) vandaag de dakdragers bij Exeter Roofracks and Boxes besteld. Nu heb ik deze week

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Goed geregeld. Kudo's voor Marss en voor Bluecoopers 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Geerth
- 4 op een rij!
Bericht
heb ik wel de ruimte nog voor ski's (2paar dus valt wel mee)
Iemand tips?
Luxe probleem, nu heb ik de dragers, maar welke boks zou het mooist staan op een mini...? NuMarcel Always Open schreef:Goed geregeld. Kudo's voor Marss en voor Bluecoopers
Iemand tips?
- Geerth
- 4 op een rij!
Bericht
Hij zit erop:Geerth schreef:Luxe probleem, nu heb ik de dragers, maar welke boks zou het mooist staan op een mini...? NuMarcel Always Open schreef:Goed geregeld. Kudo's voor Marss en voor Bluecoopers
Iemand tips?

Laatst gewijzigd door Geerth op 01 feb 2011, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors