Schijnt een uur per kant te zijn. Vrijdag worden ze erin gezet.
Gister onder de auto gekeken toen ie op de brug stond. Die standaard bussen zijn helemaal verrot, dus zal zo wel een stuk strakker rijden.
Adriaan's R53 - update en ringtripjes
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Adriaan: jij bent echt goed bezig, powerflex en stabi's ga je zeker merken.
volgens mij had jij grote moeite mij bij te houden met de tukkertocht in die ene bocht, dus niet direct noodzakelijk. Maar wees gerust, hij gaat er binnenkort onder.JunkyXL schreef:mushrop schreef:Ik heb ook alleen achter een dikkere stabi Dat wil zeggen; hij ligt nog in de schuur![]()
@Adriaan: jij bent echt goed bezig, powerflex en stabi's ga je zeker merken.

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb al de powerflexrubbers voor de onderste motorsteun. Dat helpt hier erg om het bewegen van de motor tegen te gaan bij gas geven en gas loslaten.
En vrijdag de powerlexbussen voor de voorste draagarmen... Kan niet wachten:D
Ha ik had niet goed gelezen, dus hier m'n antwoord;-)JunkyXL schreef:top, hoeveel km staat er op je ride?
ik wil t zeker ook laten doen, welke laat je allemaal precies doen?
Ik heb al de powerflexrubbers voor de onderste motorsteun. Dat helpt hier erg om het bewegen van de motor tegen te gaan bij gas geven en gas loslaten.
En vrijdag de powerlexbussen voor de voorste draagarmen... Kan niet wachten:D
- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eind van de middag mijn auto opgehaald bij mn garage. Ze zijn 6 uur bezig geweest met mn auto
Ze hebben powerflexbussen voor de draagarmen en een Eibach Stabi stang (25mm) voor geplaatst.
Nu mijn ervaring. Ik merk vooral veel verschil in de ophanging, die is veel strakker door de nieuwe rubbers. En in bochten is de voorkant ietsje strakker. Dus dat is allemaal heel erg mooi!
Maar nu:
Ik hoor de motor nu veel meer! Alsof er een stuk issolatie weg is. Kan dit komen door de nieuwe mods (powerflex en stabi)? Het is geen trillen, want ik weet dat ie meer gaat trillen door de powerflex, maar echt motorgeluid.
En ik heb hier ook nog een achterstabi liggen. Mijn garage zegt dat ze hier 4 uur!!!!!
mee bezig zijn om te monteren en dat heel de achteras eruit moet.
Dit is toch onzin en moet toch veel makkelijker kunnen?

Ze hebben powerflexbussen voor de draagarmen en een Eibach Stabi stang (25mm) voor geplaatst.
Nu mijn ervaring. Ik merk vooral veel verschil in de ophanging, die is veel strakker door de nieuwe rubbers. En in bochten is de voorkant ietsje strakker. Dus dat is allemaal heel erg mooi!
Maar nu:
Ik hoor de motor nu veel meer! Alsof er een stuk issolatie weg is. Kan dit komen door de nieuwe mods (powerflex en stabi)? Het is geen trillen, want ik weet dat ie meer gaat trillen door de powerflex, maar echt motorgeluid.
En ik heb hier ook nog een achterstabi liggen. Mijn garage zegt dat ze hier 4 uur!!!!!

Dit is toch onzin en moet toch veel makkelijker kunnen?
Onze sponsors