Vraag het Beek
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat langzaam terugvallen in toeren heeft iets met de emissie te maken en is dus "ingebouwd". Ik denk wel dat dat softwarematig aan te passen is.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- reddevilduc
- 4 op een rij!
Bericht
ja dat vermoeden had ik al dat het alleen maar voor emissie is . . . . . lekker belangrijk dus ! NOT
zal eens rondvragen of het eruit kan, samen met bijvoorbeeld de EGR.
zal eens rondvragen of het eruit kan, samen met bijvoorbeeld de EGR.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Lui,
Dit topic is ooit geopend om idd aan Beek vragen te stellen, via mij.
Dit omdat Klaas vaak druk is en antwoord op zich laat wachten, of omdat sommige het fijner vinden een "bekende" iets te vragen dat rechtstreeks aan het bedrijf Beek.
Ik ben de laatste weken echter zeer druk met een opdracht en kan niet vaak kijken hier...dit blijft wel zo tot eind januari vrees ik..
Graag voor dringende vragen rechtstreeks contact opnemen met Beek / Klaas.
Tevens heeft het posten van ingewikkelde technische vragen niet veel zin, daar ik deze 1 op 1 doorspeel.
Zaken zoals fine-tuning na software, afwijkende grafieken en dergelijke zijn niet te beoordelen van afstand, bel hiervoor gewoon even met Beek / Ghisbert...
Thanx guys!
Dit topic is ooit geopend om idd aan Beek vragen te stellen, via mij.
Dit omdat Klaas vaak druk is en antwoord op zich laat wachten, of omdat sommige het fijner vinden een "bekende" iets te vragen dat rechtstreeks aan het bedrijf Beek.
Ik ben de laatste weken echter zeer druk met een opdracht en kan niet vaak kijken hier...dit blijft wel zo tot eind januari vrees ik..
Graag voor dringende vragen rechtstreeks contact opnemen met Beek / Klaas.
Tevens heeft het posten van ingewikkelde technische vragen niet veel zin, daar ik deze 1 op 1 doorspeel.
Zaken zoals fine-tuning na software, afwijkende grafieken en dergelijke zijn niet te beoordelen van afstand, bel hiervoor gewoon even met Beek / Ghisbert...
Thanx guys!
- YorkPower
- Be Mini
Bericht
Hey,
Ik heb een vraagje. Ik weet dat het even kan duren voor je zal antwoorden maar dat geeft niet:).
Ik bezit een One D R56 (voor de facelift). Deze heeft 90pk. Is die ook te tunen naar 130pk/310nm zoals de Cooper D? Want ik dacht dat daar een andere turbo (en nog iets dat ik vergeten ben...) op zat dan bij de Cooper D?
Vriendelijke groeten,
Yorick
Ik heb een vraagje. Ik weet dat het even kan duren voor je zal antwoorden maar dat geeft niet:).
Ik bezit een One D R56 (voor de facelift). Deze heeft 90pk. Is die ook te tunen naar 130pk/310nm zoals de Cooper D? Want ik dacht dat daar een andere turbo (en nog iets dat ik vergeten ben...) op zat dan bij de Cooper D?
Vriendelijke groeten,
Yorick
York - Power :: De Rode Raket

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Hi Yorick,
Klaas heeft positief geantwoord. Zie ook hier:
http://www.minispeed.nl/product.php?id=166&cat=31
Gr Peter
Gr Peter
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
uhu
maaruh... sssstttt
GeoBem007 schreef:Jep..
Nm's zullen iets minder zijn, maar Woosh! zijn One D heeft ook 130tal pk's en bijna 280Nm..

uhu

maaruh... sssstttt

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- YorkPower
- Be Mini
Bericht
Heel hard bedankt alvast!
Heb het even opgezocht en de One D R56 (pre-facelift) heeft een kleinere Intercooler en een "andere" motorsturing. De turbodruk bleef wel 1,25 bar absoluut.
Maar als ik het goed bekijk stijgt het koppel enkel minder hoog dan bij de Cooper D?
I'm very interessed want die 90 pk is soms echt wel net ietsje te weinig
(en dan zijn er hier mannen dat die 163pk echt saai vinden tov 211pk uit de JCW
)
Groetjes,
Yorick
Hey,GreyCooperS schreef:Hi Yorick,
Gr Peter
Heb het even opgezocht en de One D R56 (pre-facelift) heeft een kleinere Intercooler en een "andere" motorsturing. De turbodruk bleef wel 1,25 bar absoluut.
Maar als ik het goed bekijk stijgt het koppel enkel minder hoog dan bij de Cooper D?

(en dan zijn er hier mannen dat die 163pk echt saai vinden tov 211pk uit de JCW

Groetjes,
Yorick

- YorkPower
- Be Mini
Bericht
Zou ik mogen weten bij welke kilometerstand je dat hebt laten doen?;) en is het verschil duidelijk voelbaar?
Groetjes!
Hey!Woosh! schreef:GeoBem007 schreef:Jep..
Nm's zullen iets minder zijn, maar Woosh! zijn One D heeft ook 130tal pk's en bijna 280Nm..![]()
![]()
uhu![]()
![]()
maaruh... sssstttt
Zou ik mogen weten bij welke kilometerstand je dat hebt laten doen?;) en is het verschil duidelijk voelbaar?

Groetjes!

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
en dan zijn hier mannen die de 211 te saai vinden en gaan voor wat grotere aanpassingen. ;-)
bij beek kan je best niet naartoe met geld op overschot, het werkt verslavend en ze hebben daar allerhande leuke dingetjes :-D
^YorkPower schreef:Hey,GreyCooperS schreef:Hi Yorick,
Gr Peter
(en dan zijn er hier mannen dat die 163pk echt saai vinden tov 211pk uit de JCW)
Groetjes,
Yorick
en dan zijn hier mannen die de 211 te saai vinden en gaan voor wat grotere aanpassingen. ;-)
bij beek kan je best niet naartoe met geld op overschot, het werkt verslavend en ze hebben daar allerhande leuke dingetjes :-D
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kan het niet zo direct vinden, dus even via het forum 
Heeft beek iets als dit:
Alta Pulley package
Maar dan eigenlijk:
- Pulley
- Tensioner stop
- Multiriem
- Coilpack & bedrading
- Nieuwe bougies
- Luchtfilter
- Beek tuning
(- Sway/strut bars)
Een dergelijk pakket lijkt mij perfect namelijk. Kan je in één klap relatief veilig een stage-II tuning doen lijkt me. Als er ook nog keuze is voor de te gebruiken onderdelen, dan is het helemaal geniaal!
Er is ook een Alta-package zonder de ontsteking mee te nemen: Alhier
Ik heb wel interesse in zo'n stage-II pakket, leek me ontzettend gemakkelijk als Beek zo iets aan zou bieden.

Heeft beek iets als dit:
Alta Pulley package
Maar dan eigenlijk:
- Pulley
- Tensioner stop
- Multiriem
- Coilpack & bedrading
- Nieuwe bougies
- Luchtfilter
- Beek tuning
(- Sway/strut bars)
Een dergelijk pakket lijkt mij perfect namelijk. Kan je in één klap relatief veilig een stage-II tuning doen lijkt me. Als er ook nog keuze is voor de te gebruiken onderdelen, dan is het helemaal geniaal!
Er is ook een Alta-package zonder de ontsteking mee te nemen: Alhier
Ik heb wel interesse in zo'n stage-II pakket, leek me ontzettend gemakkelijk als Beek zo iets aan zou bieden.

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors