ben benieuwd of je nog een beetje uit de MINI te slaan bent, want die rijd natuurlijk vele malen beter dan de Volvo

kicke bak trouwens ook die Volvo

Woosh! schreef:Welkom en gefeliciteerd met de aankoop![]()
ben benieuwd of je nog een beetje uit de MINI te slaan bent, want die rijd natuurlijk vele malen beter dan de Volvo![]()
kicke bak trouwens ook die Volvo
Shag schreef:Welkom bij de club! Mooie mini hoor, DS met zwarte s-spokes.
Aardig cadeautje zo voor de vriendin!![]()
Die C70 is ook fraai, ben zelf stiekem enigszins volvo supporter al mag ik dat hier niet al te hard roepen...
Ja van het modden lust men hier wel pap van! Me 2! Enne,.. Ik voldoe helemaal aan het beeld die je de gemiddelde volvorijder hebtmushrop schreef:Welkom Karl. Je had het misschien al gemerkt, maar we zijn hier helemaal gek van modden, dus we helpen je graag.
Balen van je Volvo, maar dan komt vast wel weer goed. Toch heb ik persoonlijk niks met Volvo. Ik krijg altijd zo'n beeld met van die jagershoedjesdragende, pijprokende, bebaarde oude mannen voor me.....No offense trouwens![]()
Ben benieuwd wat je van de MINI gaat maken! Have fun hier!
Thanks! Ik mag de Volvo vandaag weer ophalen ( na 4wkn). Ik ben ook erg benieuwd!cooperbol schreef:Hallo Karl en vriendin,
Welkom bij de club en.....![]()
...............................succes met het modden van de ride van je vriendin![]()
![]()
![]()
Zonde van je eigen ride![]()
Hoop voor je dat hij weer helemaal strak wordt.
![]()
![]()
als je nou zelf nog geen baard hebt, of het wil nog niet echt groeien, dan kun je ook zo'n ding overwegenface.flava schreef:Dit is 'm helemaal he?![]()
hehehemushrop schreef:als je nou zelf nog geen baard hebt, of het wil nog niet echt groeien, dan kun je ook zo'n ding overwegenface.flava schreef:Dit is 'm helemaal he?![]()
![]()
[img]http://s2.thisnext.com/media/largest_di ... AD.jpg[img]
Onze sponsors