Wel je standlichtje veranderenMaVaEe schreef:
Wauw dit is echt een mooie foto!![]()
Ook knap resultaat zeg. Dat doe ik je in nog geen 100 jaar na!
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Gefeliciteerd met je rondetijd. Dat is helemaal te gek.
Vind ook de laatste besparingen erg profi. Wanneer ga je je eens laten sponsoren?
iDD
Vind ook de laatste besparingen erg profi. Wanneer ga je je eens laten sponsoren?
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zoek de verschillen 

Het verschil is 1,5 kg.
De binnenbekleding is nog eens 1,5 kg maar ik twijfel of ik die door stof moet vervangen zoals ik elders gedaan heb of de binnenbekleding er gewoon weer op zetten. Misschien probeer ik eerst stof en als me dat bevalt blijft het zo. Dan scheelt het toch weer 3 kg en de Lexaan achterruit moet er nog in dus dat wordt nog meer.

Het verschil is 1,5 kg.
De binnenbekleding is nog eens 1,5 kg maar ik twijfel of ik die door stof moet vervangen zoals ik elders gedaan heb of de binnenbekleding er gewoon weer op zetten. Misschien probeer ik eerst stof en als me dat bevalt blijft het zo. Dan scheelt het toch weer 3 kg en de Lexaan achterruit moet er nog in dus dat wordt nog meer.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Kun je die lexaanruiten ook nog behandelen met goedjes zodat ze iets steviger/minder krasgevoelig worden?
Gefeliciteerd met het succes van het afvallen. Denk dat de gemiddelde dieetgoeroe hier nog iets van kan leren.
Gewichtsbesparingen;
- metaal uit de deuren, 3.5 kg besparing
- lexaanruiten 8kg besparing op de deuren, 25 kg besparing in totaal.
- carbon splitter 0.5 kg?
- Volgende keer zal ik niet steeds als passagier meegaan, scheelt gelijk ong. 90 kilo. Dat is pas besparen!!!
Gefeliciteerd met het succes van het afvallen. Denk dat de gemiddelde dieetgoeroe hier nog iets van kan leren.
Gewichtsbesparingen;
- metaal uit de deuren, 3.5 kg besparing
- lexaanruiten 8kg besparing op de deuren, 25 kg besparing in totaal.
- carbon splitter 0.5 kg?
- Volgende keer zal ik niet steeds als passagier meegaan, scheelt gelijk ong. 90 kilo. Dat is pas besparen!!!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- robbert-1
- Mod virus alert!

Bericht
De stevigheid zit in het basisframe en niet in de deuren en achterklep, het zal dan ook niet zo'n probleem zijn hier lekker de schaar in te zetten!wheeler schreef:Erg knap! Maar hoe weet je zeker dat het niet ten koste gaat aan stevigheid van de verschillende delen?
Onze sponsors