Er blijken leverings problemen met het opberg pakket, doch welk onderdeel is het probleem?
Het pakket omvat:
Het verlichte en afsluitbare dashboard kastje dat icm airco gekoeld is.
Opbergnet in voetenruimte van de voorpassagier
Opbergnet in bagage ruimte
12V stopcontact in bagage ruimte
Verstelbare rugleuningen achterbank
Er is bij de dealer ook onduidelijk wat er nu wel precies bij hoort.
We hebben het pakket maar laten vervallen, er schijnt druk op de dealer uitgeoefend te zijn om deze optie bij de reeds bestelde auto's er af te halen. Vertraging schijnt anders maanden te zijn.
Vooral het gekoelde dashboard kastje vinden we jammer, maar dat schijnt er toch weer op te zitten icm chili pakket. (hopen we)
Is er iemand die er meer van weet?
Leveringsproblemen "opbergpakket"
- Helenk
- Be Mini
Bericht
Leveringsproblemen "opbergpakket"
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
In de folder van de nieuwe MINI staat, het opbergpakket zo omschreven, zoals jij het omschrijft... dus dat zal wel goed zijn
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maanden vertraging??? Nee toch zeker?!
Die van ons staat nu nog op aflevering in week 7, met opbergpakket. Ons is ook niet verteld, welk onderdeel het probleem is. Zover wij begrepen hebben, zit er een extra-gekoeld-dashboard kastje in het opbergpakket..dat zit niet op het Chilipakket.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Alleen wees niet bang dat je geen dashboardkast-deurtje krijgt want die zit er standaard in. Ik heb niet gekozen voor het opbergpakket omdat de dealer vertelde dat "afsluitbaar" alleen een slot op het dashboardkastje betekend, niet de klep.
Dat vakje achter het dashboardpaneel kan mij niet boeien en voor 15 euro heb ik een 12V aansluiting achterin, dus vond ik het onzin om te nemen voor slecht de netjes en het ene "gekoelde" vakje waar ik in mijn vorige MINI ook nooit wat mee heb gedaan.
Het "gekoeld" houd trouwens in dat er een extra opening zit voor de airconditioning in het dashboardkastje, dus verwar het niet met een soort "koelkastvakje" ofzo, voor je teleur gesteld word.
Dat vakje achter het dashboardpaneel kan mij niet boeien en voor 15 euro heb ik een 12V aansluiting achterin, dus vond ik het onzin om te nemen voor slecht de netjes en het ene "gekoelde" vakje waar ik in mijn vorige MINI ook nooit wat mee heb gedaan.
Het "gekoeld" houd trouwens in dat er een extra opening zit voor de airconditioning in het dashboardkastje, dus verwar het niet met een soort "koelkastvakje" ofzo, voor je teleur gesteld word.

- Helenk
- Be Mini
Bericht
De enige garantie die men wilde leveren is dat de productie "na" januari zou zijn. Als er echt ergens een probleem zou zijn dan moet het opgelost worden, en zou het best kunnen dat dat niet bekend is hoe lang dat duurt.
We hebben met een Panda 3 jaar geleden hetzelfde gehad mrt de verschuifbare achterbank, hebben we tenslotte ook maar afbesteld want uiteindelijk zou dat 6 maanden vertraging hebben gegeven.
Zo las ik het ook, maar volgens dealer heeft de reeds rondrijdende (en gespotte) de koeling er wel in zitten zo heeft hij nagevraagd.turbootje schreef:Maanden vertraging??? Nee toch zeker?!Die van ons staat nu nog op aflevering in week 7, met opbergpakket. Ons is ook niet verteld, welk onderdeel het probleem is. Zover wij begrepen hebben, zit er een extra-gekoeld-dashboard kastje in het opbergpakket..dat zit niet op het Chilipakket.
De enige garantie die men wilde leveren is dat de productie "na" januari zou zijn. Als er echt ergens een probleem zou zijn dan moet het opgelost worden, en zou het best kunnen dat dat niet bekend is hoe lang dat duurt.
We hebben met een Panda 3 jaar geleden hetzelfde gehad mrt de verschuifbare achterbank, hebben we tenslotte ook maar afbesteld want uiteindelijk zou dat 6 maanden vertraging hebben gegeven.
groet Henk
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wij vonden zowel de verstelbare achterbank (ivm zoontje), het extra dashboardkastje, als de 12v aansluiting erg handig....vandaar dat we het voorlopig even laten staan... en nu maar afwachten!
Misschien laten ze het deel van het pakket wel vervallen, als er problemen blijven?

Misschien laten ze het deel van het pakket wel vervallen, als er problemen blijven?
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
6 Maanden op een Panda?!? Dan maak de rugleuning zelf wel verstelbaar...Helenk schreef: We hebben met een Panda 3 jaar geleden hetzelfde gehad mrt de verschuifbare achterbank, hebben we tenslotte ook maar afbesteld want uiteindelijk zou dat 6 maanden vertraging hebben gegeven.

- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Heb in mijn vorige mini ook een gekoeld dashboardkastje gehad. Ten eerste zit het al vol met je boekjes en papieren, het is geen koelkast, want als je de auto afzet word het nog lauw en warm.
Het beste is idd een 12 volt achter aan laten sluiten en daar een koelbox of koeltas in aan te sluiten, en 2 van die netten achter de stoel haal je ook zo bij halfords ed.
Het beste is idd een 12 volt achter aan laten sluiten en daar een koelbox of koeltas in aan te sluiten, en 2 van die netten achter de stoel haal je ook zo bij halfords ed.

R56 Still fun but easier to live with
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die netten achter de stoelen heb ik in mijn vorige MINI nooit gebruikt en voor die ogen in de achterbak had ik altijd een spin bij me.
Zo'n 12V aansluiting zet je er zo in.MINIJCW schreef: Het beste is idd een 12 volt achter aan laten sluiten en daar een koelbox of koeltas in aan te sluiten, en 2 van die netten achter de stoel haal je ook zo bij halfords ed.
Die netten achter de stoelen heb ik in mijn vorige MINI nooit gebruikt en voor die ogen in de achterbak had ik altijd een spin bij me.

- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, die zitten toch in het Chili-pakket? Ik vind ze ook 3x niks...knip knip knip..MINIJCW schreef:Dat is goed nieuws.
Wat ik trouwens wel lelijk zijn die netten achter de stoelen. Zitten er gewoon standaard op, maar ik probeer ze er toch af te halen

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zijn die anders dan de huidige?
Ik heb ze ook in m'n MINI, maar dat ik me hier aan stoor kan ik niet echt zeggen.

Ik heb ze ook in m'n MINI, maar dat ik me hier aan stoor kan ik niet echt zeggen.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ze zijn hetzelfde, maar ik kan me inderdaad voorstellen dat sommige ze liever niet hebben. Ik heb ze ook gehad, nooit wat in gehad voor zover ik weet. Echt prachtig om te zien is het niet nee....

Onze sponsors