Adrenalin Junkie's COOPER "S" - FOR SALE
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
wat Geo said! Die RB's staan zo ubervet op jou ride. 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- speedy
- NMC Legend
Bericht

heb dit berichtje vanaf de telefoon geplaatst en zag Junkie staan maar dacht dat dit het topic van Junky xl was (dacht al dat die ook andere achterlichten had gestoken )
RB's zijn zeker vet en wil ze graag een keer in het echt zien maar dacht dus eigenlijk dat de zomerwielen s spokes waren vandaar mijn reactie
Neemt niet weg dat de borbets natuurlijk super staan
De RB's ken je ook alleen maar van de foto's, je hebt ze nog nooit in het echt gezien, ik vindt ze werkelijk passen bij mijn MINI!Adrenalin Junkie schreef:speedy schreef:grapje zeker "winterwielen" ik vind ze namelijk mooier als je zomer
wielen!!!!!! heel dik

heb dit berichtje vanaf de telefoon geplaatst en zag Junkie staan maar dacht dat dit het topic van Junky xl was (dacht al dat die ook andere achterlichten had gestoken )

RB's zijn zeker vet en wil ze graag een keer in het echt zien maar dacht dus eigenlijk dat de zomerwielen s spokes waren vandaar mijn reactie

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
wel een beetje opletten Daiel! 

MINI Dubman '07 PureSilver

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
En echt serieus glimmen doen die randen ook niet van al die Rota's....
GeoBem007 schreef:Inderdaad!!!! Al goed dat dit maar winterwielen zijn, want er zijn maar weinig wielen die zooooo dik op je ride staan als de RB's!Adrenalin Junkie schreef:De RB's ken je ook alleen maar van de foto's, je hebt ze nog nooit in het echt gezien, ik vindt ze werkelijk passen bij mijn MINI!speedy schreef:grapje zeker "winterwielen" ik vind ze namelijk mooier als je zomer
wielen!!!!!! heel dik![]()
thnx guys... zou bijv. die gepolijste rand ervan wel is willen laten opknappen ofzo, niet dat ze schade hebben... maar ze zijn toch een beetje vaag aan het worden.mushrop schreef:wat Geo said! Die RB's staan zo ubervet op jou ride.
En echt serieus glimmen doen die randen ook niet van al die Rota's....

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Liever eerlijk en straight to the point
Die ride van jouw wil ik ook wel is zien btw! vind m super vet!!
haha no problem man, ook al was het zo, ieder z'n eigen smaak - daar heb ik respect voor!speedy schreef:Adrenalin Junkie schreef:De RB's ken je ook alleen maar van de foto's, je hebt ze nog nooit in het echt gezien, ik vindt ze werkelijk passen bij mijn MINI!speedy schreef:grapje zeker "winterwielen" ik vind ze namelijk mooier als je zomer
wielen!!!!!! heel dik
heb dit berichtje vanaf de telefoon geplaatst en zag Junkie staan maar dacht dat dit het topic van Junky xl was (dacht al dat die ook andere achterlichten had gestoken )![]()
RB's zijn zeker vet en wil ze graag een keer in het echt zien maar dacht dus eigenlijk dat de zomerwielen s spokes waren vandaar mijn reactieNeemt niet weg dat de borbets natuurlijk super staan
Liever eerlijk en straight to the point

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die gaan niet weg
En als ik ze los moet halen zijn ze denk ik toch niet meer bruikbaar... zo slecht is de kwaliteit ervan... de ophangpunten enzo, echt..
jbcola schreef:Die zijpanelen passen niet echt meer nu vind ik zo![]()
Hoeveel moet je ervoor?

Die gaan niet weg

En als ik ze los moet halen zijn ze denk ik toch niet meer bruikbaar... zo slecht is de kwaliteit ervan... de ophangpunten enzo, echt..

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht

Iedere keer moet ik toch ff 2x kijken, ze zijn echt Huge vergeleken bij de Rota's!!
Vind alleen dat achter nog wel een spacertje gestoken kan worden...
Kleinste die ik heb is 8mm... beetje teveel icm aanlopen denk ik, ca. 5mm zal wel netjes staan?
Iemand nog 5mm spacers over?
Kan je die btw met de originele bouten gebruiken?
Adrenalin Junkie schreef:Nieuwe wintervelgen:
![]()

Iedere keer moet ik toch ff 2x kijken, ze zijn echt Huge vergeleken bij de Rota's!!
Vind alleen dat achter nog wel een spacertje gestoken kan worden...
Kleinste die ik heb is 8mm... beetje teveel icm aanlopen denk ik, ca. 5mm zal wel netjes staan?
Iemand nog 5mm spacers over?
Kan je die btw met de originele bouten gebruiken?

Onze sponsors