Ah, dan ben ik dus een goede monteur!turbootje schreef:Ach Coen, zolang je het volgende maar onthoudt: een goede monteur houdt altijd schroefjes over!!!MINIJCW schreef:Zou willen dat ik het kon. Je spaart wel veel uit.
Het uit mekaar halen lukt me altijd wel, maar alles weer in elkaar zetten
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor het eerst ergens de verkeerde schroefjes in heb gedraaid. Op zich wel weer goed want die waren iets dikker dan diegene die eri n zaten en ééntje was er weer doorgedraaid in zijn plastic behuzing en pakt ie weer lekker. Ik dacht al bij het indraaien, hey, die draaide toch altijd doro voorheen? 
Van de week maar even naar de dealer weer wat schroefjes bestellen. Die wordt helemaal gek van mij want de laatste tijd bestel ik alleen maar draadjes, schroefjes, boutjes, clipjes, stekkertjes en rubber stopjes.
Maar ja, eigen schuld dikke bult. De GP tellers mocht ik er niet kopen.
Van de week maar even naar de dealer weer wat schroefjes bestellen. Die wordt helemaal gek van mij want de laatste tijd bestel ik alleen maar draadjes, schroefjes, boutjes, clipjes, stekkertjes en rubber stopjes.
- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
. Mss moet je maar voor iedereen die schroefjes nodig heeft ze bestellen.
Ja precies eigen schuld dikke bult,Berthil schreef:Van de week maar even naar de dealer weer wat schroefjes bestellen. Die wordt helemaal gek van mij want de laatste tijd bestel ik alleen maar draadjes, schroefjes, boutjes, clipjes, stekkertjes en rubber stopjes.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ook nog even een Windows Media Player skinnetje gemaakt. Staat erg mooi bij het dashboard, vooral als het wat donkerder is natuurlijk.
Ik heb de skin gebaseerd op de Spb Charming Day Unitheme skin, dus je kan je hele PDA deze layout geven als je wat van hun software gebruikt. Om mijn WMP skin te gebruiken heb je geen software van Spb nodig maar moet je wel een VGA (640x480) PDA hebben. Voor wie hem wil kun je de MINI WMP skin downloaden op mijn website.
Net zoals bij mijn vorige Pocketmusic Skin zie je het BMW teken als de speler stop staat en veranderd deze in een MINI als muziek wordt afgespeeld. Net zoals je MINI pas een echte MINI wordt als hij rijdt

Ik heb de skin gebaseerd op de Spb Charming Day Unitheme skin, dus je kan je hele PDA deze layout geven als je wat van hun software gebruikt. Om mijn WMP skin te gebruiken heb je geen software van Spb nodig maar moet je wel een VGA (640x480) PDA hebben. Voor wie hem wil kun je de MINI WMP skin downloaden op mijn website.
Net zoals bij mijn vorige Pocketmusic Skin zie je het BMW teken als de speler stop staat en veranderd deze in een MINI als muziek wordt afgespeeld. Net zoals je MINI pas een echte MINI wordt als hij rijdt

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
helemaal mee eensMaaij schreef:Very nice. Past goed bij je interieur

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Eindelijk de juiste smoked sidemarkers binnen gekregen en vandaag de achterste er op gezet. Kon ik eindelijk ook de metalen middelste strip op de achterbumper zetten die ik de vorige keer vergeten was
Dit keer ook met de juiste OEM draadjes i.p.v. de gesoldeerde en gedremelde meuk die ik er nu heb opgeprutst omdat ik geen geduld had
(op de foto vergeten om de lampfittingen er bij te leggen).

Deze sidemarkers moeten LEDs gebruiken om te verlichten, met een regulier 5W lampje smelten ze op den duur (OEM hebben daar geen last van).

Ik zal morgen ook nog wat daglicht foto's maken. Ik had gehoopt dat ik donderdag en vrijdag bij M7 terecht zou kunnen om vliegwiel e.d. te monteren, maar dat gaat helaas niet door vanwege tijdgebrek bij M7. Dan had ik meteen de voorste smoked side-markers er op willen zetten als toch de boel uit elkaar ligt. Als het morgen een beetje mooi weer is ga ik ze er denk ik toch maar op zetten.
Dit keer ook met de juiste OEM draadjes i.p.v. de gesoldeerde en gedremelde meuk die ik er nu heb opgeprutst omdat ik geen geduld had
(op de foto vergeten om de lampfittingen er bij te leggen).

Deze sidemarkers moeten LEDs gebruiken om te verlichten, met een regulier 5W lampje smelten ze op den duur (OEM hebben daar geen last van).

Ik zal morgen ook nog wat daglicht foto's maken. Ik had gehoopt dat ik donderdag en vrijdag bij M7 terecht zou kunnen om vliegwiel e.d. te monteren, maar dat gaat helaas niet door vanwege tijdgebrek bij M7. Dan had ik meteen de voorste smoked side-markers er op willen zetten als toch de boel uit elkaar ligt. Als het morgen een beetje mooi weer is ga ik ze er denk ik toch maar op zetten.
Onze sponsors