Toevallig zag ik gisteren een mooie zwarte cooper s works te koop staan.
Online heb ik een taxatie formulier ingevuld en volgens het voorstel hoef ik er niet veel bij te leggen.
94-rd-hv is het kenteken en de auto staat bij garage jelsma.
Is iemand hier bekend met de auto of garage?
Daarnaast zou ik de auto willen laten controleren bij bv de ANWB.
Op welke plaatsen staat de km geregistreerd,want dat vind ik erg belangrijk om te controleren.niet dat er dadelijk mee gerommeld is.
En waar moet ik nog meer opletten?
Nu maar afwachten of het voorstel idd zo gunstig is:)
Gr. Sander
Wellicht nieuwe Mini 94-rd-hv
- JorisD
- Be Mini
Bericht
Voor de kilometers kun je NAP checken. Kun je zelf online doen.
Daarnaast staan de km's in het apk-rapport en kun je dit weer checken met de garage waar de apk is afgegeven. Op zich wel de moeite, want ik heb toen zo zelf een teruggedraaide stand kunnen ontdekken:)
Succes!
Daarnaast staan de km's in het apk-rapport en kun je dit weer checken met de garage waar de apk is afgegeven. Op zich wel de moeite, want ik heb toen zo zelf een teruggedraaide stand kunnen ontdekken:)
Succes!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er op de foto´s erg mooi uit inderdaad (gaaf, die bekleding
). Ik ken de garage en de auto niet, maar je kan met een beetje speurwerk vast aardig wat te weten komen over deze MINI. Ik zie op de foto's een kentekenplaathouder van Ekris. Dikke kans dat de auto daar in onderhoud is geweest en dan kunnen ze je vast meer vertellen over de historie (kilometerstand, onderhoud enz.) van deze auto. Succes ermee!

- serapsu
- Mod virus alert!
Bericht
Krijg net bericht.
De auto is beschikbaar,maar er moet veel meer bij!
Reden:
het inruilvoorstel dat je hebt ontvangen dienen wij wel aan te passen, (sommige auto's / uitvoeringen / import auto's kunnen afwijken qua waardebepaling in deze module)
Tja een lokkertje dus!!
De auto is beschikbaar,maar er moet veel meer bij!
Reden:
het inruilvoorstel dat je hebt ontvangen dienen wij wel aan te passen, (sommige auto's / uitvoeringen / import auto's kunnen afwijken qua waardebepaling in deze module)
Tja een lokkertje dus!!
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
He, die MINI ken ik.. Ik bij ons nieuw gekocht, en tot eind 2008 in onderhoud geweest.. Als je meer info wil hebben PM maar even...
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors