Het zag er weer helemaal picobello uit hoor vanmiddag!
Leuk dat jullie even langs kwamen
Konden jullie zien hoe wij stonden te zwoegen onder de carport van mijn neder stulpje
of eigenlijk die van Arjan.. Waar ik woon
Nog even een aardigheidje, bij de aflevering van de Countryman zat er een stukje rubber los bij in het dashboardkastje, bij de dealer wisten ze niet waar dit voor was ze hadden het zelfs ook bij MINI nagevraagd maar niemand wist waarvoor dit was......
even de maten erbij...
Dus het was voor mij (Kees) en Marcel (Always Open) de uitdaging om dit uit te zoeken.
hier is dan de oplossing, het hoort in de centerrail.
Het voorkomt bv als je er iets inlegt, dat dit naar voren schuift.
Het rubbertje gaat er moeilijk in bij het plaatsen
je kan het rubbertje er altijd nog uithalen om het op een andere plaats zetten.
nog even een stukje van de firma Centipede die de striping heeft verzorgd op de Countryman.
in Juli hebben ze een Jaguar XK voorzien van een zwarte wrap (staat in de TopGear van juli 2010) http://www.centipedebelettering.nl/wp-c ... rappen.pdf
ze hebben ook een gedeelte op hun site voor de MINI
(ze hebben o.a. alle Peak-It en Ordina MINI's voorzien van stickers) http://www.ministriping.nl
Laatst gewijzigd door Kees en Annet op 01 nov 2010, 23:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Wat betreft total wrap: hier in de buurt rijdt een nieuwe M3 rond. Deze was van de zomer helemaal gewrapt. Mijn buurjongen is spuiter... je raad het al... stond tijdje terug bij hun binnen omdat er allemaal snij krassen in de lak zaten. Was ook gedaan door een professioneel bedrijf... Dus ik ben huiverig w.b.t. total wrap of flinke bestickering.
Vandaag even de winterbanden opgehaald bij de dealer, want we hadden bij de bestelling van de auto de R127 als optie gekozen.
voor de 18" velgen van de countryman zijn nog geen RFT banden te bestellen in de maat 225/45 R18
dus we hebben een van de beste banden uit de test 2010 gekozen, nml. Dunlop Winter Sport 3D non RFT (we hadden met de Dunlop Wintersport 3D al goede ervaring met onze BMW X3)
we wachten met monteren nog even tot het wat kouder wordt. (het advies is gemiddeld onder de 7graden)