Ragnar's MCCS
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Rob - hahaha jij hebt toch genoeg te modden-> nieuw huis.mushrop schreef:hoe ga je het nou doen met die achterspoiler?
Je bent wel lekker bezig meneertje. Ik hoop dat ik straks ook weer lekker aan het modden kan...

geo - bedoel je de scoop op de hood of de grill in de scoop? ik heb nu de grill in de scoop gelijmd.GeoBem007 schreef:Gaten boren zekers?

- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Thanks Guys!
heb hem er nog niet in zitten.. maar zoals Coen al zegt. de kleur is in de goede richting
Oooohh die..
gaten..
ben jij gek.
ga hem lijmen. als we een fiets aan het plafond kunnen lijmen moet dit zeker kunnen..
heb hem er nog niet in zitten.. maar zoals Coen al zegt. de kleur is in de goede richting

GeoBem007 schreef:De spoiler!
Oooohh die..
gaten..

ga hem lijmen. als we een fiets aan het plafond kunnen lijmen moet dit zeker kunnen..

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht

Moet je dan nog wat aan die spoiler doen? Kgeloof dat het wel origineel de bedoeling is dat ie in het dak zit niet?
Ja, zowiezoRagnar schreef:GeoBem007 schreef:De spoiler!
Oooohh die..
gaten..![]()
ben jij gek.
![]()

Moet je dan nog wat aan die spoiler doen? Kgeloof dat het wel origineel de bedoeling is dat ie in het dak zit niet?
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jip! moet de onderkant veranderen. maar origineel zitten er twee gaten aan iedere kant van je dak. (volgens mij ook aangegeven aan de binnenkant van het dak. Maar ik wil de spoiler ook verder naar achteren. normaal zit hij 4/5cm naar voren en ik wil hem gelijk hebben met de achterkant.GeoBem007 schreef: Moet je dan nog wat aan die spoiler doen? Kgeloof dat het wel origineel de bedoeling is dat ie in het dak zit niet?

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors