Onze Mini One Cabrio uit 2006 staat op originele 17 inch R104 Crown Spoke wielen met 205/45R17 (zomer)banden. Nu hebben we nog een set 225/45R17 winterbanden staan van ex-bmw. Technisch zouden deze op de 7.0 wielen gemonteerd mogen worden. Heeft iemand ervaring met 225/45R17 banden onder Mini? Alvast bedankt voor reactie!
Hans
225/45R17 banden onder Mini?
- hawieza
- Leerling Mini lid
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij mijn weten heeft er nog nooit iemand 225/45-17 banden onder een mini gemonteerd hier...
denk toch echt dat die beetje te groot worden... zeker als winterband zou ik ze niet niet gebruiken, aangezien ze 225 breed zijn, en je normaal op 205 staat... voor de winter is juist een wat smallere band beter...
denk toch echt dat die beetje te groot worden... zeker als winterband zou ik ze niet niet gebruiken, aangezien ze 225 breed zijn, en je normaal op 205 staat... voor de winter is juist een wat smallere band beter...
- Alex
- 4 op een rij!
Bericht
Hier ook 225 - 35 18 inch onder een R53, geen probleem.
Zijn echter geen originele Mini velgen en zullen daarom in de toekomst vervangen worden voor andere.
Ik zie trouwens dat jij in Gemert woont, ik in Bavaria city. Mocht je het dus niet geloven kun je komen kijken
Zijn echter geen originele Mini velgen en zullen daarom in de toekomst vervangen worden voor andere.
Ik zie trouwens dat jij in Gemert woont, ik in Bavaria city. Mocht je het dus niet geloven kun je komen kijken

- Alex
- 4 op een rij!
Bericht
Ja, de hoogte is denk ik wel een probleem. Ik heb maar 35 en dat gaat goed, ik vermoed dat 45 te hoog wordt.
En wil je mij spotten? Haha, ik rijd meestal alleen in het weekend ermee, de rest van de tijd staat hij hier op de parkeerplaats bij mijn huis. Ik zie hier trouwes soms wel eens een Mini voorbij komen. Waar rijd jij vaak (woon / werk verkeer)? Misschien kom je regelmatig langs mijn huis.
En wil je mij spotten? Haha, ik rijd meestal alleen in het weekend ermee, de rest van de tijd staat hij hier op de parkeerplaats bij mijn huis. Ik zie hier trouwes soms wel eens een Mini voorbij komen. Waar rijd jij vaak (woon / werk verkeer)? Misschien kom je regelmatig langs mijn huis.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors