Heb je gespot in arnhem op de ijssellaan, bij het gebouw van de HAN, heb je daar vaker les?? ik elke donderdag, de komende weken tenminste. Mini ziet er goed uit!!! Als je daar vaker ben op de donderdag kunnen we maybe eens meeten
british racing green classic mini & mini cooper 2005 met aerokit
@ Stegerman: Klopt! Volg nu de minor, jeugd & gezin (personen en familierecht, jeugdrecht, mediation) en die colleges zijn helaas allemaal in Arnhem..zit daar dan ook tot februari! Heb ongeveer 3 dagen les p/week, alhoewel ik nu tot na de komende tentamenperiode vrijwel geen college meer heb Meeten zou wel cool zijn, doen we na de tentamenperiode?!
Met thanks aan ida&linda voor het bestellen: Wintermatten!
Nu hoef ik niet meer boos te worden op zij die het wagen in te stappen met modder/bladeren/andere natte zooi onder de voeten. Spaart gelijk de velours matten.
Verder zitten er "nieuwe" S-spokes onder, d.w.z. gepoedercoat in de standaard kleur inc. nieuwe bandjes, wederom runflats (Pirelli euforia's).
Nog een tip voor R53 rijders: Check af en toe je motorruimte. Kwam er net achter dat er zowat een heel oerwoud via de scoop naar binnen is gekomen aan bladeren... hele intercooler zat volgepropt, lijkt me niet handig.
Hey Sjaak matjes zijn idd erg lekker voor in de winter
Mag ik vragen wat ze kosten ?
Enne velgen laten opknappen ? dus je hou de s spokes ?
Bij wie heb je ze laten poeder coaten ? (duur?)
@ Rein Multifunctionele matten!
@ WimS: Normaal 60 euro voor alle 4, maar ik heb ze nu voor 48 (Ekris Oktoberfest, 27e is er weer een feestje dus sla je slag )
De s-spokes die ik had zijn verkocht, ik heb deze set gekocht omdat er nagenoeg nieuwe banden om liggen (7mm) en deze set was gepoedercoat. 1 velg heb ik stom genoeg laten vallen waardoor die opnieuw gepoedercoat moest worden. Dit heb ik na wat research laten doen bij Wheeltrim, kost 106,- inc., niet de allergoedkoopste, maar wel top resultaat!