NewMINIclub kalender 2011!
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Over soepen en shoppen moeten we maar eens in een ander topic van gedachte en ervaring wisselen.
Hier zie ik graag allemaal mooie kandidaten (MINI's) voor de kalender langs komen.
Hier zie ik graag allemaal mooie kandidaten (MINI's) voor de kalender langs komen.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
vorige keer waren er alleen foto's waar een mini in zijn geheel op staat, is dat ook de bedoeling? Zoals op de vorige pagina te zien is, zijn er ook hele mooie foto's van mini's waar deze maar voor een deel op staat namelijk ... in mijn galery staan er ook nog wel een paar aan het begin ..

ga wel naar t origineel van deze zoeken

of moet nog de tijd vinden voor n nieuwe shoot... maar met dit weer

ga wel naar t origineel van deze zoeken

of moet nog de tijd vinden voor n nieuwe shoot... maar met dit weer

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De bovenstaande formaten zijn niet bruikbaar op de kalender.
Liever alleen hele Mini's, het gaat om je Mini en niet om wie de mooiste foto heeft met druppeltjes op een Mini logo e.d.
Die foto's zijn ook heel mooi maar niet zo geschikt voor de kalender.
Liever alleen hele Mini's, het gaat om je Mini en niet om wie de mooiste foto heeft met druppeltjes op een Mini logo e.d.

- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Dan is deze blijkbaar ook niet bruikbaar.Berthil schreef:De bovenstaande formaten zijn niet bruikbaar op de kalender.

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Berthil,
gewoon een vraag.. maar waarom mag er geen gedeelte op staan?!
Als men dat mooi vind dan zou dat toch goed moeten zijn? Vind vaak een detail foto vaak net zo mooi en soms mooier dan een overzicht van de complete auto. Denk ook dat ik daar niet alleen in sta? Why the rule?!
Thanks
gewoon een vraag.. maar waarom mag er geen gedeelte op staan?!

Als men dat mooi vind dan zou dat toch goed moeten zijn? Vind vaak een detail foto vaak net zo mooi en soms mooier dan een overzicht van de complete auto. Denk ook dat ik daar niet alleen in sta? Why the rule?!

Thanks
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik denk dat het vooral moeilijk is een grens te trekken.
Bij die foto's van Junkie gaan de detail foto's meer over de fotografie, bij die van Clubhouse gaat het over de MINI.
Moeilijke kwestie.
Enne Junkie, die onderste is erg gaaf, alleen moet de foto liggend zijn en niet staand. Misschien dat ie nog steeds mooi is als je 'm liggend uitsnijdt?
Btw... dit wordt mijn inzending:

Bij die foto's van Junkie gaan de detail foto's meer over de fotografie, bij die van Clubhouse gaat het over de MINI.
Moeilijke kwestie.
Enne Junkie, die onderste is erg gaaf, alleen moet de foto liggend zijn en niet staand. Misschien dat ie nog steeds mooi is als je 'm liggend uitsnijdt?
Btw... dit wordt mijn inzending:

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
je moet ergens je voorbeeld vandaan halendespoo schreef:haha gaan we nu MIni's met playmates vergelijken?

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Ik stel voor volgend jaar een MIX.
(hele MINI's met hele dames)

(hele MINI's met hele dames)
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Onze sponsors