Ha, gelukt! Gefeliciteerd. Motorisch gelijk aan de mijne vermoed ik, ook een 240s. En de goeie grotere scoop op het dak. Maar buitenkant is wel slick zeg. nieuwe spoilert en veel mooiere neus.
Sector11 zal je wel kennen, maar http://www.reallylightstuff.com/ kende je ook al?
Het zou verboden moeten zijn, zo ontzettend veel lol zijn die Exige's! Begin deze maand toch ff zonder dakje gereden met vriendin, heerlijk. have fun.
Lotus 340R, edit: 2013 een 2-11, edit: 2014 Exige Cup
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geweldig, Hans......persoonlijk....mooier dan de 340R.....en leuk zijn Lotussen allemaal!!
Audi TT 2,0 TFSI, Quattro, Proline, S-line, S-Tronic, Alcantara-leer, Dual Milltek uitlaat 2x 100 mm, 19"x 9J (orginele) RS4-velgen Titaanoptiek, Dunlops Sport Maxx GT 255/35
- GreyCooperS
- Forum Junky
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Er staat duidelijk in de gebruiksaanwijzing dat dat sterk afgeraden wordt.Ries schreef:Leuk speelgoed Hans
Straks kinderzitje op de linker stoel en speelgoedstuur op het dashboard

iDD
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- pieterjan
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Ik heb het al gedaan. zo'n verhogingszitje. Dat zijn eigenlijk gewoon soort racekuipstoeltjes, compleet met neksupport. Gaat perfect:-)iDarkDesign schreef:Er staat duidelijk in de gebruiksaanwijzing dat dat sterk afgeraden wordt.Ries schreef:Leuk speelgoed Hans
Straks kinderzitje op de linker stoel en speelgoedstuur op het dashboard![]()
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb hem!
Gisteren met het vliegtuig naar Liverpool en vannacht terug met de boot vanuit Hull. Mooie route binnendoor genomen richting Hull

De kleur is in het echt een stuk mooier hij komt wat mat over op de foto's soms een beetje paars/blauw dan weer blauw en op de boot onder TL licht was die mooi donker blauw
Supersnel is die en natuurlijk een geweldige wegligging.

De kleur is in het echt een stuk mooier hij komt wat mat over op de foto's soms een beetje paars/blauw dan weer blauw en op de boot onder TL licht was die mooi donker blauw

Supersnel is die en natuurlijk een geweldige wegligging.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors