Dave's Turbo R53 Project
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Omdat ik daar al meermaals problemen mee heb gehad, gesprongen bougiekabels (al een set of 3/4) en gewoon niet lekker lopen.
Ik was net van plan om een set Magnacor kabels te kopen ofzo, en een nieuwe MSD, maar ga daar denk ik toch vanaf zien. Ik heb nou niet het idee dat het heel veel toegevoegde waarde heeft of dat het OEM spul niet werkt ofzo.
Dus als iemand interesse heeft in een MSD, te koop voor een spotprijsje, de kabels die ik nog heb, die rooie, idem dito!
Ik was net van plan om een set Magnacor kabels te kopen ofzo, en een nieuwe MSD, maar ga daar denk ik toch vanaf zien. Ik heb nou niet het idee dat het heel veel toegevoegde waarde heeft of dat het OEM spul niet werkt ofzo.
Dus als iemand interesse heeft in een MSD, te koop voor een spotprijsje, de kabels die ik nog heb, die rooie, idem dito!
- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
nieuwe kop in aantocht.....
hey vrienden
de nieuwe kop is binne voor daveke....
ik ben al begonnen met nameten vd compressieen de rest.
maandag naar de cnc bank.
maar eerst nog wel achterhalen van de gescheurde kop.
maar daar gaat sam is een nachtje over slapen
volgende week loopt tie weer als een zonnetje,met meer vermogen
groet sam
de nieuwe kop is binne voor daveke....
ik ben al begonnen met nameten vd compressieen de rest.
maandag naar de cnc bank.
maar eerst nog wel achterhalen van de gescheurde kop.
maar daar gaat sam is een nachtje over slapen

volgende week loopt tie weer als een zonnetje,met meer vermogen

groet sam
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gaat erg dik worden Sam, alvast bedankt voor al je werk!
Heb zojuist de leverancier van de MSD coil en de bougiekabels gemaild dat ie zn rommel terug kan krijgen als ie wil, en dat ie maar zie wat ie er verder mee doet of hoe dat ie het oplost. Ik steek de MSD en/of Kingsborn kabels in geen enkel geval meer op die auto. Hoeveel goeie recensies er ook over die dingen te vinden zijn.
Ondertussen liggen er weer een aantal zaken klaar of zijn besteld:
- Bewerkte Cilinderkop (Go Sam!!)
- M7 Thermostaat
- NGK BKR7IEX Bougies
- OEM Bobine en kabels
- Mini Madness Oil Catch Can
- KW Variant 1
- Orciari Vents
- M7 Ram Scoop
- Zojuist een oliekoeler met thermostaat, olietemperatuurmeter en een uitlaatgastemperatuurmeter besteld, de zaken toch maar goed in de gaten gaan houden. Boostmeter en Oliedrukmeting laat ik vooralsnog maar achterwege, schiet ik denk ik weinig mee op.
- Driving Lights zitten er ook bijna op
Heb zojuist de leverancier van de MSD coil en de bougiekabels gemaild dat ie zn rommel terug kan krijgen als ie wil, en dat ie maar zie wat ie er verder mee doet of hoe dat ie het oplost. Ik steek de MSD en/of Kingsborn kabels in geen enkel geval meer op die auto. Hoeveel goeie recensies er ook over die dingen te vinden zijn.
Ondertussen liggen er weer een aantal zaken klaar of zijn besteld:
- Bewerkte Cilinderkop (Go Sam!!)
- M7 Thermostaat
- NGK BKR7IEX Bougies
- OEM Bobine en kabels
- Mini Madness Oil Catch Can
- KW Variant 1
- Orciari Vents
- M7 Ram Scoop
- Zojuist een oliekoeler met thermostaat, olietemperatuurmeter en een uitlaatgastemperatuurmeter besteld, de zaken toch maar goed in de gaten gaan houden. Boostmeter en Oliedrukmeting laat ik vooralsnog maar achterwege, schiet ik denk ik weinig mee op.
- Driving Lights zitten er ook bijna op

- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
wauw, dat gaat als n kanon man !! zo snel als jij mod, helaas ook een deel verplicht zeg maar...
pm me ff waar je de olietemp en uitlaatgast meter vandaan hebt gehaald en wie dat gaat monteren (wss retorisch), ik wil dat nml ook (binnenkort) bestellen en laten monteren, elke info is dan welkom..
met name uitlaatgastemp is nog wel n werkje dat te laten doen volgens mij ..
dank en sterkte,
JJ
pm me ff waar je de olietemp en uitlaatgast meter vandaan hebt gehaald en wie dat gaat monteren (wss retorisch), ik wil dat nml ook (binnenkort) bestellen en laten monteren, elke info is dan welkom..

dank en sterkte,
JJ
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voel jij ff schatje
Gewoon je vrouw in de kofferbak proppen , klep open laten en gassen ..JunkyXL schreef:tijdens t rijdenMartinG schreef:Je kan ook je hand tegen de uitlaat houden, dan vol je ook wel hoe warm die isStuk goedkoper.
Voel jij ff schatje

- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
cil koppiej
heey pik
kan jij morgen nog ff de slag en de rest wat ik aan je vader vroeg nameeten?
groet sam
kan jij morgen nog ff de slag en de rest wat ik aan je vader vroeg nameeten?
groet sam
Onze sponsors