staat maar aan 1 kantBlackaManWaggie schreef:Volgens mij is dat een 'gewone' mini...![]()
Moet er ook geen 'GP1309' aan de andere kant van je dak staan?
Hij lijkt verder best wel goed!

staat er toch aan de instap kantBlackaManWaggie schreef:Volgens mij is dat een 'gewone' mini...![]()
Moet er ook geen 'GP1309' aan de andere kant van je dak staan?
Hij lijkt verder best wel goed!
...ik heb het vanmiddag idd gezien; alleen aan de bestuurderszijde staat het!speedy schreef:staat maar aan 1 kantnice
...................................DUHHHHHHHHHHBlackaManWaggie schreef:...ik heb het vanmiddag idd gezien; alleen aan de bestuurderszijde staat het!speedy schreef:staat maar aan 1 kantnice
(...om je er bij èlke keer instappen aan te herrinneren wat voor exclusieve wagen het is, voor het geval je dat al-rijdend niet opmerkt...
Nu vraag ik me wel meteen af; zit dat nummer bij een UK-versie dan (dus) alleen rechts?!
(...want het stuur zit dan ook rechts...)
Nee weet ik niet ik ga het gewoon proberen zonder teveel aan te passen je merkt meestal onderin de toeren wel of het wat verschil maakt.......Daveke schreef:Franklyn,
Is die Viper eigenlijk wel een vooruitgang tov je JCW Airbox..?
GP's blijven dik!
Nee weet ik niet ik ga het gewoon proberen zonder teveel aan te passen je merkt meestal onderin de toeren wel of het wat verschil maakt.......Daveke schreef:Franklyn,
Is die Viper eigenlijk wel een vooruitgang tov je JCW Airbox..?
GP's blijven dik!
het is nu 11.03 ik heb hem net weg gebracht en zei, ken je het even meteen doen of hoe zit dat.......................speedy schreef:is het al 10.30
Onze sponsors