Ja je zei het vandaar dat ik gewoon heb gebeld thanks manDaveke schreef:Dat had ik al gedacht..franklyn85 schreef: Echter de pipercrossviper gaat het niet worden voor de looks zou ik het wel willen maar de dealer zegt dat ik vermogen verlies ga leiden........![]()
FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
burn rubber not your soul

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
No worries
Wat je eventueel wel zou kunnen bekijken is een vervangingsfilter als een ITG of een GTT voor in je JCW filterhuis, dat kan wellicht nog iets doen.
Het zal niet veel zijn, maar je hebt dan ipv een papieren een uitwasbare, en dus een die veel langer mee gaat.
Wat je eventueel wel zou kunnen bekijken is een vervangingsfilter als een ITG of een GTT voor in je JCW filterhuis, dat kan wellicht nog iets doen.
Het zal niet veel zijn, maar je hebt dan ipv een papieren een uitwasbare, en dus een die veel langer mee gaat.
- Sander--87
- Be Mini
Bericht
Is 6000k veel blauwer dan origineel eigenlijk?
Wat hebben die dikke bmw's standaard?
Die hebben een beetje blauwe gloed das wel vet.
Wat hebben die dikke bmw's standaard?
Die hebben een beetje blauwe gloed das wel vet.

- BlackaManWaggie
- Leerling Mini lid
Bericht
...mijn BMW heeft 'gewoon' fel wit...

sorry voor de BMW-foto op een MINI-site...
@Franlyn: Ik ben benieuwd, hoe die spacers staan! Verder niks meer aan doen, behalve dan een self-made Subkist in stijl!

sorry voor de BMW-foto op een MINI-site...
@Franlyn: Ik ben benieuwd, hoe die spacers staan! Verder niks meer aan doen, behalve dan een self-made Subkist in stijl!
mss ietsie-pietsie tè MINI?
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
daar is weinig origineels meer aan die verlichting op die BMW.
6000K is witter geloof ik, maar Daiel heeft zich er in verdiept, dus die zal straks wel het juiste antwoord geven.
6000K is witter geloof ik, maar Daiel heeft zich er in verdiept, dus die zal straks wel het juiste antwoord geven.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik heb ook naar Daiel geluisterd en het gevraagd wat blauwer is dus vandaar nogmaals thanks
Daiel
4300k standaard mini is wit en omhoog naar 6000k is blauwer en je heb ook nog 10.000k is helemaal blauwmushrop schreef:daar is weinig origineels meer aan die verlichting op die BMW.
ik heb ook naar Daiel geluisterd en het gevraagd wat blauwer is dus vandaar nogmaals thanks

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die ITG, dat zei ook iemand tegen mij en toen heb ik gekeken bij BEEK en die heeft ze dus ik denk dat ik dat ga proberen thanksDaveke schreef:No worries

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
voor sinterklaas
is mooi man geef je moeder ook eens leds kado....mini cabrio schreef:lampies staan lekker hoor
je maakt er een mooie kerstboom van zo!!![]()
![]()
![]()

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
zal alleen gaat stap voor stap, anders kan ze er niet aan wennen...
Komt goedfranklyn85 schreef:is mooi man geef je moeder ook eens leds kado....mini cabrio schreef:lampies staan lekker hoor
je maakt er een mooie kerstboom van zo!!![]()
![]()
![]()
voor sinterklaas

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- BlackaManWaggie
- Leerling Mini lid
Onze sponsors