Van Roy Cars BV
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb hier wat jaren terug een MX5 gekocht
Prima over te spreken
Hij haalt zijn wagens veelal uit Duitsland en zoekt daar vooral de leuke uitvoeringen
Ik ben sindsdien nog wel eens terug geweest maar ben er qua inruil nooit meer uitgekomen met hem.
Weinig mis met deze aanbieder, heeft alleen meestal niet veel MINI's
Prima over te spreken
Hij haalt zijn wagens veelal uit Duitsland en zoekt daar vooral de leuke uitvoeringen

Ik ben sindsdien nog wel eens terug geweest maar ben er qua inruil nooit meer uitgekomen met hem.
Weinig mis met deze aanbieder, heeft alleen meestal niet veel MINI's

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als je kijkt wat het oude type nog kost valt de afschrijving in de aankomende 4 jaar reuze mee.
de gemiddelde prijs ligt inderdaad wat hoger ja, maar als je na gaat wat die bakken nieuw kosten heeft die aardig wat afgeschreven in deze 5 jaar.speedy schreef:je kunt ze nog veel duurder vindendit is best een nette prijs maar idd serieus geld voor 5 jaar oude auto maar dan heb je wel wat
Als je kijkt wat het oude type nog kost valt de afschrijving in de aankomende 4 jaar reuze mee.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ze mogen hem pikken hoor, zal heel goed verzekerd zijnfrankie schreef:Schijnen wel wat diefstalgevoelig te zijn die R-tjes, dus wel goed verzekeren he!![]()

Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Onze sponsors